ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΑΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ



 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΔ.ΤΣΑΚΟΣ 
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο ΝΕΟΧΩΡΙ ΚΥΛΛΗΝΗΣ του δήμου Ανδραβίδας -Κυλλήνης 
στις 7 Οκτωβρίου 1980 είναι 34 ετών ...
Έχει τελειώσει τεχνική
σχολή ως αρχιτεχνίτης θερμουδραυλικός ...
Εδώ και ένα χρόνο είναι πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ..
Ως Νιχωρίτης και από την θέση που έχω ως πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου διαπίστωσα ότι τα προβλήματα του χωριού μας είναι πολλά και άλυτα ...Την προσπάθειά μου να δουλεύω πάνω σε αυτά τα προβλήματα ,λίγο πολύ την ξέρετε ..Αγωνίζομαι και μάχομαι καθημερινά να βλέπω ένα Νιοχώρι καθαρό όμορφο πολιτισμένο ..Τις ανάγκες που έχει το χωριό μας τις ξέρω αλλά και θα γνωρίσω ακόμα περισσότερες ..Ζητάω την ψήφο του κάθε Νιχωρίτη να αποδείξω ότι μπορώ να τα καταφέρω ...Δεν μένω στα λόγια και το ξέρετε ..Προσφέρω έργο και το βλέπετε ...
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και είμαι έτοιμος να πείσω και τον πιο δύσπιστο συχωριανό μας 
με εκτίμηση προς όλους 
Βασίλειος Τσάκος

1 σχόλιο:

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ είπε...

ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.... ΠΟΥ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΗ!!!!!!!!!
ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΑΣ!!!!!