Από τη μελέτη για τον σταθμό επιβατών του αεροδρομίου Ανδραβίδας.
Ο
περιφερειάρχης Τάσος Αποστολόπουλος, ξέρει ότι το πολιτικό αεροδρόμιο
στην Ανδραβίδα είναι… όνειρο θερινής νυκτός –όχι πως δεν το γνωρίζουν
και οι τοπικοί μας παράγοντες που τον άκουσαν...
... χθες να μιλά για τις δυσκολίες του έργου.
Βέβαια, τέτοιες πληροφορίες νομίζαμε ότι θα τις γνώριζαν οι τοπικοί παράγοντες, ότι δεν θα χρειαζόταν να τους τις μεταφέρει ο περιφερειάρχης. Πώς άλλωστε ενδιαφέρονται και παρακολουθούν την εξέλιξη του πρώτου αναπτυξιακού ζητήματος του νομού, αν δεν γνωρίζουν το πιο σημαντικό πρόβλημα, ώστε να σπεύσουν για την άρση του;
Το πρόβλημα, συνοπτικά, κατά τον κ. Αποστολόπουλο, είναι ότι οι μελέτες του αεροδρομίου επιβάλλουν την χρηματοδότηση του έργου με επιπλέον 50 εκ. ευρώ (!!!) όταν ο αρχικός προϋπολογισμός δημοπράτησης ήταν 25,5 εκ ευρώ. Το αν είναι αισιόδοξος ή όχι ο περιφερειάρχης, φαίνεται από την παραίνεσή του προς τους τοπικούς αιρετούς άρχοντες: «Βρείτε, καλού – κακού άλλες δράσεις για να απορροφήσουν τα 25,5 εκ. αλλιώς θα τα χάσει η Ηλεία».
Η πολύ εύλογη απορία του μέσου πολίτη, είναι η εξής: πώς ετοιμάζεσαι να δημοπρατήσεις ένα έργο και στην πορεία ανακαλύπτεις ότι χρειάζονται επιπλέον δύο όμοιοι προϋπολογισμοί; Γιατί όλα αυτά δεν εξετάστηκαν εξαρχής, ώστε να μην χρειαστούν «μπαλώματα» που βάζουν το έργο σε κίνδυνο απένταξης;
Μήπως γίνεται, τελικά, μια καλοστημένη φάρσα με το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, με συμμετοχή (εκούσια ή ακούσια δεν ξέρω) και τοπικών παραγόντων; Μήπως ισχύει αυτό που ακούστηκε και προεκλογικά, ότι δύο πολιτικά αεροδρόμια στην Περιφέρεια είναι υπερβολή;
Ερωτήματα που απαιτούν πολιτικό θάρρος και ειλικρίνεια για να απαντηθούν…
Πέλεκυς
Βέβαια, τέτοιες πληροφορίες νομίζαμε ότι θα τις γνώριζαν οι τοπικοί παράγοντες, ότι δεν θα χρειαζόταν να τους τις μεταφέρει ο περιφερειάρχης. Πώς άλλωστε ενδιαφέρονται και παρακολουθούν την εξέλιξη του πρώτου αναπτυξιακού ζητήματος του νομού, αν δεν γνωρίζουν το πιο σημαντικό πρόβλημα, ώστε να σπεύσουν για την άρση του;
Το πρόβλημα, συνοπτικά, κατά τον κ. Αποστολόπουλο, είναι ότι οι μελέτες του αεροδρομίου επιβάλλουν την χρηματοδότηση του έργου με επιπλέον 50 εκ. ευρώ (!!!) όταν ο αρχικός προϋπολογισμός δημοπράτησης ήταν 25,5 εκ ευρώ. Το αν είναι αισιόδοξος ή όχι ο περιφερειάρχης, φαίνεται από την παραίνεσή του προς τους τοπικούς αιρετούς άρχοντες: «Βρείτε, καλού – κακού άλλες δράσεις για να απορροφήσουν τα 25,5 εκ. αλλιώς θα τα χάσει η Ηλεία».
Η πολύ εύλογη απορία του μέσου πολίτη, είναι η εξής: πώς ετοιμάζεσαι να δημοπρατήσεις ένα έργο και στην πορεία ανακαλύπτεις ότι χρειάζονται επιπλέον δύο όμοιοι προϋπολογισμοί; Γιατί όλα αυτά δεν εξετάστηκαν εξαρχής, ώστε να μην χρειαστούν «μπαλώματα» που βάζουν το έργο σε κίνδυνο απένταξης;
Μήπως γίνεται, τελικά, μια καλοστημένη φάρσα με το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, με συμμετοχή (εκούσια ή ακούσια δεν ξέρω) και τοπικών παραγόντων; Μήπως ισχύει αυτό που ακούστηκε και προεκλογικά, ότι δύο πολιτικά αεροδρόμια στην Περιφέρεια είναι υπερβολή;
Ερωτήματα που απαιτούν πολιτικό θάρρος και ειλικρίνεια για να απαντηθούν…
Πέλεκυς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου