
Ύστερα από μεγάλο πόλεμο αμφισβήτησης που επιχείρησαν κάποιοι ,,θεωρώ σωστό να ρίξω τους τόνους και να παραμείνω απαθής προς τους εκλογικούς ρυθμούς που κάποιοι υποστηρίζουν και θέλουν να μειώσουν εμένα αλλά και το blog

Παρακολουθώντας με μεγάλη αγωνία την συνέχεια του γκάλοπ για τον Δήμο Ανδραβίδας ΚυλλήνηςΣτο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Ηλεία,