Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Με ενθουσιάζει η προοπτική του Ολυμπιακού!


Ένα από τα ονόματα ποδοσφαιριστών από το διεθνές στερέωμα, που έχουν «παίξει» πολύ δυνατά τον τελευταίο καιρό για τον Ολυμπιακό, είναι κι αυτό του Κάρλος Σάντσεζ...
Ο 24άχρονος διεθνής Κολομβιανός χαφ εξακολουθεί να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στη μεταγραφική λίστα των ιθυνόντων του πειραϊκού συλλόγου και μάλιστα, όπως ο ίδιος παραδέχτηκε -παραχωρώντας συνέντευξη στην εφημερίδα «Πρωταθλητής»- αποτελεί μεγάλη του επιθυμία να ενταχθεί σο έμψυχο δυναμικό των «ερυθρόλευκων»!
 
Ο δυναμικός χαφ της γαλλικής Βαλενσιέν στρέφει, ήδη, το βλέμμα του στο προσεχές καλοκαίρι και κάνει «άνοιγμα» στους διοικούντες την ΠΑΕ Ολυμπιακός τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι τον ενθουσιάζει και μόνο η ιδέα ν’ αγωνιστεί στην Ελλάδα για λογαριασμό της ομάδας του λιμανιού…
«Σίγουρα εξακολουθώ να θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Μακάρι να έρθω το καλοκαίρι στην Ελλάδα. Με ενθουσιάζει η ιδέα να συνεχίσω την καριέρα μου σε ομάδα, η οποία απ’ ότι μαθαίνω είναι πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου και στη συμμετοχή της στους ομίλους του Champions League», τόνισε ο Κάρλος Σάντσεζ, ο οποίος απέδειξε στην συνέχεια ότι έχει αρχίσει να την… ψάχνει αρκετά την υπόθεση «Ελλάδα και Ολυμπιακός»!
 
«Έχω συλλέξει αρκετές πληροφορίες για το ελληνικό ποδόσφαιρο και ειδικά για τον Ολυμπιακό. Μίλησα με τον Τόχα, τον συμπατριώτη μου που παίζει στον Άρη και μου είπε τα καλύτερα λόγια για τον Ολυμπιακό.
 
Με ενημέρωσε για το επίπεδο του πρωταθλήματος, για την καυτή έδρα, από την οποία δεν περνάει κανείς και για την ποιότητα του ρόστερ.
 
Έχω συλλέξει όσες πληροφορίες χρειαζόμουν και παραμένω θετικός στο να έρθω…», αποκάλυψε το «τσακάλι», για να καταλήξει λέγοντας:
«Από εκεί και πέρα είναι θέμα επαφών των δύο ομάδων. Αν τα βρουν για τη μεταγραφή μου, εγώ θέλω να συνεχίσω στον Ολυμπιακό. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, είμαι παίκτης της Βαλενσιέν και θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθάω την ομάδα μου…»


newsbomb.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...