Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΑΕΚ: Τάσεις φυγής από τον Σκόκο


Ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει από την ΑΕΚ με τη λήξη της περιόδου άφησε ο Νάτσο Σκόκο σε συνέντευξη που έδωσε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.
Μολονότι τον Νοέμβριο ανανέωσε το συμβόλαιο του μέχρι το 2013, ο Αργεντινός σταρ δήλωσε αρκετά προβληματισμένος τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι στην ΑΕΚ παίζει “προς το παρόν”.

Ο Σκόκο ρωτήθηκε για τη βαριά ήττα από τον Ολυμπιακό και την επίθεση που έγινε με γκαζάκια έξω από το σπίτι του. Ιδού τι δήλωσε στο colonbuenosaires.com.ar:

“Μου έριξαν δύο μολότοφ στην είσοδο του σπιτιού μου. Δεν ήταν κάτι σοβαρό, αλλά ήταν μεγάλο σοκ για εμένα. Οι οπαδοί της ΑΕΚ είναι αναστατωμένοι από το αποτέλεσμα και έχουν την ανάγκη να εκφραστούν.

Τα πράγματα όμως γίνονται άσχημα όταν ανακατεύουν και την οικογένεια σου. Δημιούργησαν φόβο και ανησυχία στην οικογένεια μου. Πολλές φορές συμβαίνουν τέτοια στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πριν δύο εβδομάδες είχαμε θέμα με την ασφάλειας μας.

Οι οπαδοί μπήκαν στο γήπεδο και κυνηγούσαν τους παίκτες! Δεν έχουμε την εμπιστοσύνη να μπαίνουμε και να παίζουμε ήρεμοι. Θέλω να επαναλάβω ότι το περιστατικό στο σπίτι μου διογκώθηκε αλλά καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Αυτό που συνέβη είναι ότι πήραν φωτιά δύο φυτά, σβήστηκε η φωτιά και κανείς δεν υπέφερε από αυτήν την επίθεση"

Ο Σκόκο πρόσθεσε ότι “το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι τα γήπεδα δεν έχουν την ασφάλεια που θα έπρεπε. Αυτό δεν συμβαίνει ούτε στην Αγγλία, ούτε αλλού στην Ευρώπη. Εδώ πηδάνε και μπαίνουν όποτε θέλουν στο γήπεδο. Τίποτα δεν είναι ασφαλές. Η Ομοσπονδία δεν κάνει τίποτα και όλο συμβαίνουν τα ίδια”

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις του στο μείζον θέμα αν θα παραμείνει στην ΑΕΚ και μετά το καλοκαίρι: “Ναι προς το παρόν είμαι παίκτης της ΑΕΚ. Αυτήν την στιγμή σκέφτομαι το πώς θα τελειώσει η σεζόν για την ΑΕΚ.

Έχουμε μπροστά μας σπουδαία παιχνίδια όπως ο τελικός του Κυπέλλου σε ένα μήνα. Στο μεταξύ όμως θα σκεφτώ ξανά το μέλλον μου και θα πάρω μία απόφαση. Θέλω να είμαι κάπου για να εξελίσσομαι. Έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο με τον σύλλογο, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει τα πράγματα. Έχω άλλες προσδοκίες. Εγώ θα τιμήσω το συμβόλαιο, παίζοντας στον τελικό του Κυπέλλου....”

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σκόκο, δέχτηκε τελικώς και ύστερα από αφόρητες πιέσεις να υπογράψει το βράδυ της Πέμπτης τα σχετικά έγρραφα ότι έχει πληρωθεί και να αποστείλει έτσι ολοκληρωμένο η ΑΕΚ τον φάκελο αδειοδότησης στην ΕΠΟ.

Η υπόθεση εξελίχθηκε σε θρίλερ, ο Αργεντινός ζητούσε εγγυήσεις για τα χρήματα του και η λύση βρέθηκε λίγο μετά τις 9.30 το βράδυ σε συνεχείς επαφές του Σταύρου Αδαμίδη με τους ατζέντηδες του Σκόκο.
e-net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...