Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Σάντσες: Θέλω Ολυμπιακό!


Σάντσες: «Θέλω Ολυμπιακό!»Ο Κάρλος Σάντσες με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως θέλει να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό...
ενώ αποκάλυψε πως οι Πειραιώτες είχαν καταθέσει πρόταση για την απόκτηση του τα Χριστούγεννα.

«Δεν έχω ενημερωθεί για νέα πρόταση από πλευράς του Ολυμπιακού το τελευταίο διάστημα. Αυτό που ξέρω επίσημα είναι ότι ο Ολυμπιακός είχε κάνει πρόταση τα Χριστούγεννα, αλλά απορρίφθηκε από την ομάδα μου», δήλωσε αρχικά ο Κολομβιανός μέσος της Βαλενσιέν στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».

Ο Σάντσες απάντησε πως η επιθυμία του είναι να φορέσει τα «ερυθρόλευκα» και μάλιστα χαρακτήρισε την χώρας μας ως ιδανικό προορισμό: «Εξακολουθώ να θέλω να έρθω στην Ελλάδα και να παίξω στον Ολυμπιακό. Είναι πλέον ο πρωταθλητής Ελλάδας και το κίνητρο που δίνει μια ομάδα αυτού του επιπέδου σε κάθε παίκτη είναι τεράστιο. Έχω πάρει αρκετές πληροφορίες για τον Ολυμπιακό κυρίως από τον Τόχα. Θεωρώ ιδανικό προορισμό για εμένα τον Ολυμπιακό».

Τέλος, ο Σάντσες ρωτήθηκε για το αν υπάρχει πρόταση από άλλες ομάδες: «Δεν έχω ενημερωθεί για επίσημη πρόταση. Ξέρω ότι υπάρχει ενδιαφέρον από κάποιες ομάδες, όμως δεν γνωρίζω για κάτι επίσημο. Δεν είναι πρόβλημα για μένα το επίπεδο του πρωταθλήματος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το επίπεδο της ομάδας και ο Ολυμπιακός με καλύπτει απόλυτα».


onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...