Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Aνέκδοτα


1) Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:

Σας παρακαλώ, μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόμα?
Γιατί, τι έχει?
Μου τρώει τις πατάτες


2)  Οι νυχτερίδες κοιμούνται στο δάσος. Ξαφνικά, μια όπως είναι
κρεμασμένη ανάποδα, κάνει μία τσάκ και κάθεται όρθια στο κλαδί.
Από το διπλανό κλαδί μια άλλη νυχτερίδα φωνάζει στο από κάτω κλαδί:
Μήτσο, ξύπνα. Ο Γιώργος λιποθύμησε


3) Ο Τοτος στον πατερα του.
Μπαμπα μπαμπα στο σχολειο με φωναζουν αδελφη!
Και συ τι κανεις παιδι μου?
Τους βαραω με το νεσεσερ μου.


4) Είναι ένας πελαργός και κουβαλάει ένα γέροντα 80 χρονών.
Κάποια στιγμή γυρνάει ο γέροντας και λέει στον πελαργό:
Έλα μαλάκα, παραδέξου ότι χαθήκαμε


5) Ρε Μήτσο, η γυναίκα σου φωνάζει όταν κάνει σεξ;
Αν φωνάζει λέει; Απ' το καφενείο την ακούω .


6) Ο Μίκι Μάους λέει στη Μίννι:
Μίννι, θέλω να χωρίσουμε.
Και η Μίννι:
Are you fucking crazy?
No, I'm fucking Daisy.


7) Γιατρέ, βρωμάει το στόμα μου!
Μήπως έχετε χαλασμένα δόντια;
Όχι, μόνο μία γέφυρα έχω.
Ε, αυτό θα είναι! Κάποιος θα έχεσε κάτω από την γέφυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...