Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Ανέκδοτο : Ο ΠΟΝΤΙΟς ΜΑΘΗΤΗς

Γυρίζει ο Πόντιος από το σχολείο και ρωτάει τον πατέρα του:
«Μπαμπά, μπαμπά, σήμερα στο σχολείο γράψαμε διαγώνισμα στα Μαθηματικά. Όλα τα άλλα παιδάκια πήραν 15 και εγώ 20. Γιατί; Επειδή είμαι Πόντιος ή επειδή είμαι
έξυπνος»;
- «Επειδή είσαι έξυπνος, παιδί μου», απαντάει αυτός.
Την άλλη μέρα...
«Μπαμπά, μπαμπά σήμερα στο σχολείο γράψαμε διαγώνισμα στα Αρχαία. Όλα τα άλλα παιδάκια πήραν 16 και εγώ 20. Γιατί; Επειδή είμαι Πόντιος ή επειδή είμαι έξυπνος»;
- «Επειδή είσαι έξυπνος, παιδί μου», απαντάει ο πατέρας.
Την τρίτη μέρα...
«Μπαμπά, μπαμπά σήμερα στο σχολείο μετρήσαμε τα πουλάκια μας. Όλα τα παιδάκια την είχαν έξι πόντους ενώ εγώ δέκα πόντους. Γιατί; Επειδή είμαι Πόντιος ή επειδή είμαι έξυπνος»;
- «Όχι, παιδί μου. Επειδή είσαι τριάντα χρονών!»

.i-diadromi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...