Δραματική η μείωση του τζίρου των καταστημάτων
Με δεκαήμερο ανοιξιάτικων προσφορών στην αγορά της Θεσσαλονίκης, από τις
30 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου, προσπαθεί ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης να
δελεάσει τους καταναλωτές εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Κατά τη διάρκεια του δεκαημέρου θα επιδιωχθεί να υπάρξουν επιπλέον παροχές για τους καταναλωτές, όπως καλύτερες τιμές πάρκινγκ, παροχές σε χώρους εστίασης κλπ.
Όπως επισημάνθηκε στη χθεσινή Γενική Συνέλευση του Συλλόγου η δραματική μείωση του τζίρου προκαλεί διαρκή συρρίκνωση της εμπορικής δραστηριότητας με το κλείσιμο χιλιάδων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι επιχειρήσεις δοκιμάζονται τόσο από τη μειωμένη κατανάλωση όσο και από τη φορολογική αφαίμαξη.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να δοθεί ώθηση στην αγορά είναι
-Η ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σημείο μηδέν, με ενεργοποίηση προγραμμάτων του ΕΤΕΑΝ, του ΕΣΠΑ κ.α.
-Η αναγκαιότητα λήψης νομοθετικών μέτρων για το διακανονισμό τραπεζικών οφειλών επιχειρήσεων και καταναλωτών
-Ένα σταθερό, δίκαιο, κοινωνικά αποδεκτό και βιώσιμο φορολογικό σύστημα, το οποίο δεν θα καταφεύγει συχνά σε άδικες εισπρακτικές διαδικασίες.
-Η αλλαγή του τρόπου διακανονισμού των οφειλών στα Ασφαλιστικά Ταμεία και στο Δημόσιο, λαμβάνοντας υπόψιν τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Κωστής Χαντζαρίδης, σημείωσε ότι ο Σύλλογος, με τη συνεισφορά και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου επανεκδίδει τον Τουριστικό Χάρτη της πόλης , ο οποίος, όπως και πέρυσι θα διανέμεται στους τουρίστες κρουαζιερόπλοιων με την άφιξή τους στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα, στους τουρίστες θα δίνεται η classic AGORA BONUS CARD (πλαστική κάρτα) και λίστα των συμμετεχουσών επιχειρήσεων με τα στοιχεία τους και τις παροχές τους.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Κατά τη διάρκεια του δεκαημέρου θα επιδιωχθεί να υπάρξουν επιπλέον παροχές για τους καταναλωτές, όπως καλύτερες τιμές πάρκινγκ, παροχές σε χώρους εστίασης κλπ.
Όπως επισημάνθηκε στη χθεσινή Γενική Συνέλευση του Συλλόγου η δραματική μείωση του τζίρου προκαλεί διαρκή συρρίκνωση της εμπορικής δραστηριότητας με το κλείσιμο χιλιάδων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι επιχειρήσεις δοκιμάζονται τόσο από τη μειωμένη κατανάλωση όσο και από τη φορολογική αφαίμαξη.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να δοθεί ώθηση στην αγορά είναι
-Η ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σημείο μηδέν, με ενεργοποίηση προγραμμάτων του ΕΤΕΑΝ, του ΕΣΠΑ κ.α.
-Η αναγκαιότητα λήψης νομοθετικών μέτρων για το διακανονισμό τραπεζικών οφειλών επιχειρήσεων και καταναλωτών
-Ένα σταθερό, δίκαιο, κοινωνικά αποδεκτό και βιώσιμο φορολογικό σύστημα, το οποίο δεν θα καταφεύγει συχνά σε άδικες εισπρακτικές διαδικασίες.
-Η αλλαγή του τρόπου διακανονισμού των οφειλών στα Ασφαλιστικά Ταμεία και στο Δημόσιο, λαμβάνοντας υπόψιν τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Κωστής Χαντζαρίδης, σημείωσε ότι ο Σύλλογος, με τη συνεισφορά και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου επανεκδίδει τον Τουριστικό Χάρτη της πόλης , ο οποίος, όπως και πέρυσι θα διανέμεται στους τουρίστες κρουαζιερόπλοιων με την άφιξή τους στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα, στους τουρίστες θα δίνεται η classic AGORA BONUS CARD (πλαστική κάρτα) και λίστα των συμμετεχουσών επιχειρήσεων με τα στοιχεία τους και τις παροχές τους.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου