Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Ηλεία: Καταγγελία για παραβάν με . . . "περιεχόμενο"

paravan_andravidaΤην εικόνα που αντίκρισε μέσα στο παραβάν σε εκλογικό κέντρο του δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης κατέγραψε και μας απέστειλε αναγνώστης του ilialive.gr. Το κολάζ που υπήρχε
στον τοίχο που βρισκόταν στο παραβάν - αν και είχε σαφή εκλογικά μηνύματα - δεν καθαιρέθηκε. Διαβάστε τι αναφέρει ο αναγνώστης μας για το γεγονός...
"Πηγαίνοντας να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα σε εκλογικό κέντρο του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης (ασκώντας το ΥΨΙΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ καθήκον/δικαίωμα), αντίκρισα εντός του παραβάν τις φωτογραφίες που σας έστειλα.
Μη μπορώντας κυριολεκτικά να "πιστέψω" σε αυτό που έβλεπα, βγήκα αμέσως έξω και ρώτησα σε έντονο ύφος τον δικαστικό αντιπρόσωπο αν έχει γνώση του συμβάντος. Μου απάντησε με τραγική απάθεια ότι το γνωρίζει αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Σε ερώτησή μου αν θα επέτρεπε την εκλογική διαδικασία σε περίπτωση που υπήρχε κρεμασμένο λάβαρο με ναζιστική σβάστικα με κοίταξε με ολύμπια ψυχραιμία λέγοντάς μου ακατάσχετες δικαιολογίες ("δεν μου επιτρέπεται να παρέμβω στο χώρο....." κ.τ.λ.).
Ερωτώ: Γνωρίζοντας ότι μια εβδομάδα πριν την Κυριακή των εκλογών έχουν σταματήσει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να μεταδίδουν δημοσκοπήσεις ώστε να "χαλαρώσουν" το κλίμα για να μην δέχεται ο ψηφοφόρος βομβαρδισμό πληροφοριών σχετικά με τα εκλογικά αποτελέσματα, πως είναι δυνατόν μέσα σε εκλογικό παραβάν να υπάρχει ένα τέτοιου είδους υλικό με την ανοχή του δικαστικού αντιπρόσωπου, το οποίο κατ΄ εμέ, όχι απλά υποβιβάζει τη νοημοσύνη του ψηφοφόρου αλλά γελοιοποιεί την όλη διαδικασία;;;"
Τα σχόλια ανήκουν σε εσάς...
  ilialive.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...