ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

Κρυμμένος . . . "χρυσός" στις ράγες του τρένου στην Πελοπόννησο - Φωτεινό παράδειγμα η γραμμή Κατάκολο - Ολυμπία


treno
Σημαντικά έσοδα μπορεί να αποφέρει μελλοντικά στον ΟΣΕ η τουριστική αξιοποίηση γραμμών που έχουν τεθεί εκτός δικτύου επειδή η εκμετάλλευσή τους δεν ήταν οικονομικά συμφέρουσα.
Το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από το κοινό για το τρενάκι του Πηλίου, την γραμμή που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία, την διαδρομή του οδοντωτού από το Διακοφτό στα Καλάβρυτα, αλλά και το Τρενάκι της κοιλάδας του Νέστου, δηλαδή τις μόνες τουριστικές γραμμές που λειτουργούν στη χώρα, επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για έναν ανεκμετάλλευτο πόρο που οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι μπορούν να αξιοποιήσουν όπως κάνουν εδώ και πολλά χρόνια ομοειδείς εταιρείες σε άλλες χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο, γράφει σήμερα το euro2day.gr.

Μάλιστα με δεδομένο ότι την τελευταία διετία στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του ομίλου ΟΣΕ δεκάδες χιλιόμετρα δικτύου εγκαταλείφθηκαν η ανάγκη αξιοποίησης τους προβάλλει περισσότερο επιτακτική από ποτέ.

Στο δίκτυο του ΟΣΕ ανά την Ελλάδα υπάρχουν τμήματα τα οποία μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον για την δημιουργία τουριστικών διαδρομών επισημαίνουν όσοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα.

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην γραμμή Αθηνών - Κορίνθου - Άργους – Ναυπλίου, η οποία «εγκαταλείφθηκε» καθώς κρίθηκε ζημιογόνος για πλήρη εκμετάλλευση λίγους μόλις μήνες μετά την ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισή της.

Το ζήτημα της αξιοποίσής της έφερε προσφάτως και στην Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Στάθης Παναγούλης ο οποίος σε ερώτηση για το θέμα επισημαίνει ότι «η γραμμή Αθηνών – Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου παρουσιάζει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, καθώς στην περιοχή αυτή ενυπάρχουν μοναδικά Μνημεία Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Μυκήνες, Τίρυνθα, Ακρόπολης Άργους, Επίδαυρος) τα οποία ετησίως προσελκύουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων ελλήνων και ξένων τουριστών».

Πέραν όμως της συγκεκριμένης γραμμής ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου εκτιμάται ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει ως τουριστική γραμμή.

Σύμφωνα με σχέδιο που έχει εκπονήσει ο Σύνδεσμος Φίλων του Σιδηροδρόμου οι επισκέπτες της περιοχής θα μπορούσαν να κάνουντον γύρο της Πελοποννήσου χρησιμοποιώντας το τρένο.

Μάλιστα υπολογίζεται ότι θα μπορούσε ένα τουριστικό τρένο, το οποίο θα διέρχεται ολόκληρη την περιοχή, να αποτελέσει μια καλή πρόταση για τους τουρίστες που φτάνουν με κρουαζιερόπλοια στο Κατάκολο,αυξάνοντας την διάρκεια παραμονή τους στη χώρα μας.

Αν ληφθεί δε μάλιστα ότι το μεγαλύτερο τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής της Πελοποννήσου βρίσκεται εκτός λειτουργίας η τουριστική αξιοποίησή του θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα στον ΟΣΕ αλλά και τις τοπικές κοινωνίες,αφού σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύει με απαξίωση και εγκατάλειψη.
thebest.gr-ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: