ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Δεκάδες αριστούχοι στις πανελλήνιες – Από την Αμαλιάδα ο πρώτος του νομού



mathites anartiseis apotelesmatonΜε ανάμικτα συναισθήματα, χαράς και θλίψης, «υποδέχτηκαν» εκατοντάδες υποψήφιοι της Ηλείας τα αποτελέσματα των βαθμολογιών τους που αναρτήθηκαν
χθες σε όλα τα Λύκεια του Νομού. Η δύσκολη και κοπιαστική χρονιά πέρασε και τη θέση της παίρνουν πλέον τα όνειρα. Μια νέα ζωή ανοίγεται μπροστά για τους περισσότερους και κυρίως για αυτούς που η υψηλή βαθμολογία που συγκέντρωσαν, παρά τις εξαιρετικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα,  τους δίνει το εισιτήριο εισαγωγής στην σχολή που όλα αυτά τα χρόνια ονειρεύονταν. Οι πρώτοι, των πρώτων σε όλη την Ηλεία μιλούν για την επιτυχία τους!Οι πρωτιές ήρθαν από την Αμαλιάδα!
Από τα Λύκεια της Αμαλιάδας, ήρθαν οι πρωτιές για τους υποψηφίους για την εισαγωγή τους σε πανεπιστημιακές σχολές. Φέτος οι διακρίσεις ήταν μεγάλες, αλλά και αρκετές, με δύο υποψηφίους να φτάνουν σχεδόν στο… απόλυτο, σύμφωνα πάντα με τους πρώτους υπολογισμούς όσον αφορά στις βαθμολογίες τους και άλλους να βρίσκονται κοντά τους, κάτι που καταδεικνύει την μεγάλη και σημαντική προσπάθεια που κατέβαλλαν όλα αυτά τα χρόνια για να πετύχουν το στόχο τους. Πρώτος στην Ηλεία είναι ο Χρήστος Κωστόπουλος από το 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας, που εισάγεται στην Ιατρική Σχολή, ενώ πρώτη στην Ηλεία στην Θεωρητική Κατεύθυνση είναι η Χριστίνα Ζεύλα από το 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας, η οποία  εισάγεται στην Νομική Σχολή.
Χρήστος Κωστόπουλος 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θετική Κατεύθυνση (19,492)
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος που πέτυχα τον στόχο μου και είναι σημαντικό και μια επιβράβευση των κόπων μου η πρωτιά αυτή. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά οι κόποι μου απέδωσαν καρπούς.
Περνάω Ιατρική Σχολή Αθηνών, που ήταν και η πρώτη μου επιλογή και θέλω να ευχαριστήσω το σχολείο, τους καθηγητές μου και τους γονείς μου. Το «μυστικό» της επιτυχίας είναι η συνεχής και μεγάλη προσπάθεια, η ψυχραιμία και η καλή οργάνωση».
Χριστίνα Ζεύλα 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (19, 030 μόρια)
«Έτσι όπως φαίνεται, μπορώ να «πιάσω» την σχολή στην οποία επιθυμούσα να εισαχθώ και ήταν και η πρώτη μου επιλογή, που είναι η Νομική. Είμαι χαρούμενη και πολύ ικανοποιημένη, γιατί ευοδώθηκε η προσπάθεια μου και δικαιώθηκαν οι κόποι μου.
Θέλω να ευχαριστήσω το σχολείο, όλους τους καθηγητές μου και την οικογένεια μου, τόσο για την ψυχολογική στήριξη, όσο και για το γνωστικό πεδίο».
Ιωάννα Παλυβού 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (19,020 μόρια)
«Πιστεύω ότι «πιάνω» την Νομική. Αυτός ήταν και ο στόχος μου και για το λόγο αυτό είμαι χαρούμενη και απόλυτα ικανοποιημένη. Την επιτυχία μου αυτή, την χρωστάω στην οικογένεια μου και κυρίως στην μητέρα μου που είναι καθηγήτρια σχετική με την κατεύθυνση μου και στους καθηγητές μου, του σχολείου και του φροντιστηρίου».
Σπυριδούλα Μπράτσικα 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (19.000 μόρια)
«Θεωρώ ότι περνάω Νομική Αθήνας, που αποτελούσε και την πρώτη μου επιλογή. Την επιτυχία μου την οφείλω στους πέντε εξαιρετικούς καθηγητές μου και στους γονείς μου. Πλέον ανοίγονται νέοι ορίζοντες στη ζωή μου».
Γιώργος Κυριακόπουλος 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (18,884 μόρια)
«Περνάω σίγουρα Νομική.  Ήταν η πρώτη μου επιλογή και νοιώθω χαρούμενος και μεγάλη ικανοποίηση. Η επιτυχία αυτή, ήταν αποτέλεσμα πίστης και προσπάθειας και θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς και τους καθηγητές μου».
Αθανασία Κορδαλή 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (18, 561 μόρια)
«Σκέφτομαι για Παιδαγωγικό. Ήταν η πρώτη μου επιλογή και νοιώθω αρκετά χαρούμενη και ικανοποιημένη. Ήταν σχετικά εύκολα τα θέματα και πιστεύω ότι όλοι διάβασαν, κατόρθωσαν το όνειρο τους και ανταμείφθηκαν οι κόποι τους».
Δήμητρα Τσαπάρα 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας –Θεωρητική Κατεύθυνση (18,539 μόρια)
«Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, περνάω Νομική. Θα  ήθελα  να σας δηλώσω  πως είμαι  πολύ  χαρούμενη  γιατί  οι προσπάθειές μου  ανταμείφθηκαν. Θεωρώ  ότι  πέτυχα  το στόχο μου,  αλλά  αυτή την  επιτυχία  τη χρωστώ   στους  εκπαιδευτικούς  μου, στην  οικογένειά  μου και  σε  όσους  πίστεψαν  σε  μένα, γι” αυτό τους  ευχαριστώ  και  θα  τους ευγνωμονώ. Τέλος  θέλω να  συγχαρώ  όλους  τους  συμμαθητές  μου για την  προσπάθειά τους και τους  εύχομαι  καλή  σταδιοδρομία».
Χριστίνα Κουτσούλη 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας – Θεωρητική Κατεύθυνση (17,465 μόρια)
«Φαίνεται ότι εισάγομαι Παιδαγωγικό. Ήθελα αυτή την σχολή και είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Αυτή η σχολή μου αρέσει εξίσου με την πρώτη μου επιλογή».
Αγγελική Ντοά, 19.326 μόρια (19,2 βαθμός πρόσβασης), Θετική, 4ο ΓΕΛ Πύργου
«Είμαι ικανοποιημένη γιατί οι κόποι ανταμείφτηκαν. Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ  για το αποτέλεσμα στην οικογένεια μου αλλά και τους καθηγητές μου που συμπαραστάθηκαν στον αγώνα μου. Στόχος μου είναι η ΣΣΑΣ Ιατρική. Πιστεύω ότι λογικά με τα μόρια που συγκέντρωσα θα τα καταφέρω».
Βαρβάρα Μητσέλου, 18,38 βαθμός πρόσβασης, Θετική Κατεύθυνση, 1ο ΓΕΛ Πύργου
«Είμαι ευχαριστημένη και ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, ιδιαίτερα με αυτά τα δύσκολα θέματα της φετινής χρονιάς. Πιστεύω ότι δικαιώθηκαν οι κόποι και η προσπάθειά μου. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου, που χωρίς αυτούς δε θα είχα φτάσει ως εδώ, αλλά και την οικογένειά μου που με στήριξε όλο αυτό το διάστημα».
Γιώργος – Ηλίας Γκοτσόπουλος, 17.990 μόρια, Θετική κατεύθυνση, 3ο Λύκειο Πύργου
«Είμαι ικανοποιημένος από τη σημερινή βαθμολογία παρά την αυξημένη δυσκολία των θεμάτων. Η αλήθεια είναι ότι η πρόβλεψη με το αποτέλεσμα απέκλιναν ωστόσο ο στόχος μου, Φαρμακευτική Πατρών , θεωρώ είναι εφικτός. Κρίνεται αδύνατη η στασιμότητα των βάσεων ευελπιστώντας ότι θα μαι στα πλαίσια της επιλογής μου. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μητέρα μου που με στήριξε ψυχολογικά και με βοήθησε να γίνει προσιτός ο στόχος μου καθώς και τους καθηγητές του φροντιστηρίου «ΑΝΑΛΥΣΗ» που με τις γνώσεις τους με οδήγησαν στην επιτυχία μου αυτή».
Ηλίας Κυριαζόπουλος, 18.894 μόρια (18,9 βαθμός πρόσβασης) Θεωρητική Κατεύθυνση, 4 Λύκειο Πύργου
«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί απόδωσαν καρπούς οι κόποι μου. Ήταν μια  πολύ δύσκολη χρονιά καθώς οι πανελλαδικές έχουν μεγάλες απαιτήσεις. Με τη βοήθεια και τη στήριξη των γονέων μου και των καθηγητών μου τόσο του σχολείου όσο και του φροντιστηρίου μου, μπόρεσα να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις. Στοχεύω στη Νομική και πιστεύω ότι με τη βαθμολογία που έχω συγκεντρώσει θα τα καταφέρω, αναλόγως φυσικά και με το πώς θα διαμορφωθούν οι βάσεις εισαγωγής».
Γιώργος Πολυζώης, 18,2 βαθμός πρόσβασης, Θετική κατεύθυνση 4ο ΓΕΛ Πύργου
«Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος γιατί με τη βαθμολογία αυτή βρίσκομαι εντός των σχολών που με ενδιαφέρουν και εν συγκρίσει με τις υπόλοιπες βαθμολογίες πιστεύω ότι βρίσκομαι σε πλεονεκτική θέση. Για την επιτυχία μου αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου οι οποίοι είναι και οι δύο Μαθηματικοί και με βοήθησαν να ανταπεξέλθω στο βαθμό δυσκολίας των φετινών εξετάσεων. Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο σχολείο γιατί η καλή δουλειά ξεκινά πρωτίστως από εκεί. Τέλος, τους φίλους μου και τα φροντιστήρια Άνοδος και Εξέλιξη που με βοήθησαν να επιτύχω τους στόχους μου».
Άγγελος Αλεξόπουλος, 17,6 βαθμός πρόσβασης, ΓΕΛ Ζαχάρως
«Είμαι χαρούμενος για τη βαθμολογία μου, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη δυσκολία των θεμάτων στα πιο πολλά μαθήματα της κατεύθυνσης μου. Ευχαριστώ την οικογένεια μου για τη στήριξή που μου παρείχε, τους καθηγητές με τους οποίους έκανα φροντιστήριο καθώς και όλους τους δασκάλους και καθηγητές που είχα στα σχολεία της Ζαχάρως ( δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο). Η πρώτη μου επιλογή είναι η Σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Πολυτεχνείο της Πάτρας».
Μαρία Μιχαλοπούλου, 17.554 μόρια (17,45 βαθμός πρόσβασης), Θετική κατεύθυνση, 1ο ΓΕΛ Πύργου
«Τα αποτελέσματα ήταν καλά για τα φετινά δεδομένα αν και ήλπιζα σε ακόμα καλύτερα. Παρόλα αυτά, είμαι ικανοποιημένη και ευτυχώς πετυχαίνω τη σχολή που επιθυμούσα, το Βιολογικό. Φέτος οι εξετάσεις ήταν πολύ δύσκολες και ακόμα και το 15 δύσκολα έβγαινε, τα θέματα ήταν όλα πολύ δύσκολα. Με συστηματικό διάβασμα πιστεύω ότι φτάνεις τον στόχο σου. Στερήθηκα εξόδους, αθλητισμό και διάφορα αλλά άξιζε τον κόπο και τώρα το ευχαριστιέμαι και καλύτερα!».
Γιώργος Ζαγκλής, 17.605 μόρια, Τεχνολογική, 1ο ΓΕΛ Πύργου
«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος αν και θα μπορούσα να γράψω και καλύτερα αν τα θέματα που έπεσαν δεν ήταν τόσο δύσκολα. Γενικά οι βαθμολογίες είναι χαμηλές. Έχω όμως περιθώρια να διαλέξω αρκετές σχολές που με ενδιαφέρουν όπως οι Πολυτεχνικές. Χρόνος για να σκεφτώ και να αποφασίσω, άλλωστε υπάρχει. Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος με την υψηλή μου επίδοση και για αυτό ευχαριστώ το σχολείο μου και τους καθηγητές μου αλλά και την οικογένεια μου που με στήριξε όλο αυτό το διάστημα».
Βασιλική Ζωχιού,  17.801 μόρια, Θετική, 2ο Λύκειο Πύργου
«Είμαι πολύ ευχαριστημένη αν και τα θέματα των φετινών πανελλαδικών ήταν πολύ δύσκολα σε όλα τα μαθήματα.  Η επιτυχία θέλει διάβασμα και καλή προετοιμασία όλη την χρονιά και αν και περίμενα καλύτερη βαθμολογία, εξαιτίας της δυσκολίας των θεμάτων δεν την πέτυχα και όπως δείχνουν τα πράγματα γενικότερα οι επιδόσεις ήταν χαμηλότερες σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Με ενδιαφέρουν οι επιστήμες υγείας και πραγματικά νιώθω πολύ όμορφα που μια νέα ζωή ξεκινά».
Μαρία  Ευφραιμοπούλου, 18,45 βαθμός πρόσβασης, Θεωρητική,  1ο ΓΕΛ Πύργου
«Καταρχάς είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, όχι πρώτα για μένα, αλλά για την μητέρα μου που είχε πιστέψει τόσο σε μένα και γενικά όλοι περίμεναν κάτι καλό και δεν ήθελα να τους απογοητεύσω. Δεν το περίμενα για να πω την αλήθεια. Πίστευα ότι θα πάω πιο χαμηλά. Για κάθε παιδί που προσπαθεί πιστεύω ότι στο τέλος ανταμείβεται αρκεί να έχει θέληση και να διαβάζει συστηματικά, να μην αγχώνεται και το γύρω περιβάλλον να τον υποστηρίζει και να μην του θυμίζει ότι δίνει κάτι που θα είναι τόσο σοβαρό. Γιατί το παιδί το σκέφτεται κατά τη διάρκεια,.. Πρέπει να το αφήνουν να κάνει τη δουλειά του και θα το δουν στο αποτέλεσμα. Ακόμα δεν έχω σκεφτεί τι θα δηλώσω αλλά μου αρέσει πολύ η Φιλολογία γιατί αγαπώ πολύ τα αρχαία».
Θεόδωρος Τσακριλής, 17.263 μόρια, θεωρητική κατεύθυνση, 2ο ΓΕΛ Πύργου
«Αν και περιμένω και τα αγγλικά καθώς οι σχολές που με ενδιαφέρουν έχουν τα αγγλικά ως ειδικό μάθημα, δηλαδή Αγγλική Φιλολογία και Δημοσιογραφία ΜΜΕ, οπότε γενικότερα είμαι ευχαριστημένος από τη βαθμολογία μου. Σχετικά με τις προηγούμενες χρονιές φέτος οι εξετάσεις ήταν δύσκολες και από ότι είδα και στη βαθμολόγηση τα πράγματα ήταν δύσκολα. Παρόλα αυτά ανταπεξήλθα ικανοποιητικά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω κυρίως την οικογένεια μου για τη συμπαράσταση που μου προσέφερε κατά τη διάρκεια του χρόνου, τους καθηγητές του σχολείου και του φροντιστηρίου Άλμα».
Κατερίνα Καπεζάνου, 18.778 μόρια, Θετική, 3ο ΓΕΛ Πύργου
«Πραγματικά με τα φετινά δεδομένα δεν περίμενα να συγκεντρώσω αυτή την βαθμολογία και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Δυσκολεύτηκα αρκετά φέτος και κυρίως ψυχολογικά πιέστηκα και μερικές φορές μάλιστα στεναχωρήθηκα. Τα κατάφερα όμως και είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου. Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια μου που με στήριξε σε όλη αυτή τη προσπάθεια και τους καθηγητές τόσο του σχολείου όσο και του φροντιστηρίου. Με ενδιαφέρουν Ιατρική και σχολές υγείας και πιστεύω να τα έχω καταφέρει».
Κωνσταντίνα Ματζαράπη, 17.681 μόρια, Θετική, 4ο ΓΕΛ Πύργου
«Ήταν μια πολύ απαιτητική χρονιά, κατάφερα όμως παρά τις δυσκολίες να ανταπεξέλθω. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τη σχολή, αν και προσανατολίζομαι στο Φυσικό.  Οι επιλογές αλλάζουν καθώς πολλοί αναζητούν κάποια σχολή με επαγγελματικό μέλλον».
Νικολέτα Νέγκα, 16.535 μόρια, Θεωρητική, 1ο ΓΕΛ Πύργου
«Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί με αυτή τη βαθμολογία πετυχαίνω το στόχο μου που είναι η Φιλολογία. Αισθάνομαι ικανοποιημένη γιατί η προσπάθεια τόσων χρόνων ανταμείφθηκε και θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη συμπαράσταση τους, τους καθηγητές του σχολείου μου και του φροντιστηρίου «Δομή».
Ελένη Λαλιώτη, 15.516 μόρια, Θεωρητική, ΓΕΛ Βουνάργου
«Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Η οικογένεια μου ήταν συμπαραστάτης όλα αυτά τα χρόνια, σημαντική όμως για μένα ήταν η βοήθεια των καθηγητών του σχολείου μου και του φροντιστηρίου Δομή».
Ελένη Χλιάρα, 16.450 μόρια, Θεωρητική, 1ο ΓΕΛ Πύργου
«Είμαι ευχαριστημένη γιατί με τη βαθμολογία αυτή δικαιώνονται προσπάθειες χρόνων. Νιώθω χαρούμενη γιατί πετυχαίνω τους στόχους μου που είναι οι Παιδαγωγικές σχολές. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζει. Επίσης καθοριστική ήταν η βοήθεια και η καθοδήγηση των καθηγητών μου τόσο από το σχολείο όσο και από το φροντιστήριο».
αmaliadanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: