Οι αγορές από την πλευρά των καταναλωτών περιορίζονται στα απολύτως αναγκαία, παρά το γεγονός ότι με την άνοδο της θερμοκρασίας οι καταστηματάρχες περίμεναν να αλλάξει και η εικόνα.
Η «κοιλιά» άρχισε να εμφανίζεται αμέσως μετά τις γιορτές του Πάσχα, ωστόσο ο μήνας Ιούνιος είναι ο χειρότερος των τελευταίων ετών και ορισμένοι κάνουν λόγο για πτώση της κίνησης έως και 50% σε σχέση με πέρυσι.
Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία ειδών και οι τιμές διατηρούνται σε καλά επίπεδα, ενώ γίνονται και πολλές προσφορές, φαίνεται ότι δεν είναι αρκετό δέλεαρ για τους καταναλωτές, οι οποίοι μπορεί να θέλουν να ψωνίσουν αλλά σκέφτονται πλέον και το τελευταίο ευρώ!
Από την πλευρά τους οι καταστηματάρχες θέλουν να πιστεύουν ότι η εικόνα αυτή είναι παροδική και όσο μπαίνει το καλοκαίρι θα βελτιωθεί η κατάσταση, ενώ εκτιμούν ότι οι καταναλωτές περιμένουν τις εκπτώσεις, αφού ο Ιούλιος δεν είναι μακριά.
Άλλωστε, ακόμη δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους οι ετεροδημότες, ούτε τουρίστες, προκειμένου να συνδράμουν με τον... οβολό τους την τοπική οικονομία, γιατί πλέον και η ελάχιστη αγορά έχει τη σημασία της.
patrisnews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου