Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΝΕΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΒΕΓΙΟΝ ΤΩΝ ΝΙΧΩΡΙΤΩΝ


Αγαπητοί συχωριανοί αποχαιρετώντας τον παλιό χρόνο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς και όλους αυτούς που διάλεξαν για την ενημέρωσή τους το blog ενημέρωσης που φέρει το όνομα ΝΕΟΧΩΡΙ ΚΥΛΛΗΝΗΣ ..Κάνω την προσπάθειά μου έστω κι από εδώ μακριά στην πρωτεύουσα να ενημερώνω τους συχωριανούς .συνδημότες αλλά και φίλους ...
Κάνω ότι μπορώ ...Αυτό που θέλω από εσάς είναι
στήριξη και τίποτε άλλο ...Αυτό που κάνω θέλει κόπο και είναι χωρίς ανταμοιβή το ξέρετε πολύ καλά ...
Αγαπώ τον τόπο μου και κάνω κάτι γι αυτόν ...
Αυτό μπορώ αυτό κάνω ....Προσπαθήστε και εσείς ...Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο ...
Να σας ευχηθώ σε όλους χρόνια πολλά καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε και πάνω από όλα ο Θεός να μας χαρίζει υγεία ...
Θα ήθελα αν μπορείτε και εσείς να δείξουμε πως υποδεχτήκαμε τον νέο χρόνο ...Στείλτε τις φωτογραφίες σας στο neohorikillinis@gmail.com ή ανεβάστε τις στο Facebook επιτρέψετε μου να τις πάρω και να τις αναρτήσω στο blog όπου και θα τις δούν αγαπημένα μας πρόσωπα σε κάθε μέρος της Ελλάδας και σε όλον τον κόσμο ...
Λοιπόν τι λέτε πως σας φάνηκε η ιδέα μου ..ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ ..?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΘΕ ΝΟΧΩΡΙΤΗ Ή ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ Και να  μου πει που θέλει να τις μεταβιβάσω ..
Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ 2014 !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...