Η κατάσταση στην κοινωνία έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Πολίτης κάτοικος
Αμαλιάδας, βρέθηκε προ μιας δυσάρεστης έκπληξης το απόγευμα της
Δευτέρας, πηγαίνοντας να πάρει το αυτοκίνητό του, αφού είχε νωρίτερα
απολαύσει τον καφέ του στην Κουρούτα. Την ώρα που ο πολίτης ρουφούσε τον
φρέντο του, οι άγνωστοι δράστες «ρουφούσαν» την βενζίνη από το
ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου του. Ο τρόπος γνωστός αρκεί να ισχύσει η αρχή
των συγκοινωνούντων δοχείων. Με ένα άλλο δοχείο και ένα μακρύ κομμάτι
από πλαστικό σωληνάκι, κατάφεραν να εξασφαλίσουν καύσιμο για το δικό
τους όχημα χωρίς να τους πάρει κανείς χαμπάρι. Ο πολίτης δεν πίστευε στα
μάτια του, με αυτό που αντίκρισε, με το πορτάκι του ρεζερβουάρ
ανοιγμένο. Ο καφές των τριών ευρώ κόστισε τελικά πάνω από πενήντα αφού
χρειάστηκε μια άμεση επίσκεψη σε πρατήριο υγρών καυσίμων για να μπορέσει
να επιστρέψει σπίτι του… Για την ακρίβεια έστειλε φίλο του να φέρει σε
ένα δοχείο βενζίνη μιας και οι άγνωστοι δράστες δεν είχαν αφήσει στο
ρεζερβουάρ ούτε σταγόνα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Στο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Μαρία Κριτσινέλια από το Νεοχώρι Μυρτουντίων Ηλείας
Στο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Ηλεία,
-
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Με αίσθημα ευθύνης — αλλά ...
-
Στο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Ηλεία,
-
Α Ξ Ι Ο Σ --------------------ΑΞΙΟΣ ----------------------Α Ξ Ι Ο Σ Σάββατο 22 ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου