Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΝΕΛΛΟΥ Γερ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ



Είναι η δεύτερη φορά που συμμετείχα κι εγώ στον αγώνα της εκλογής για την τοπική αυτοδιοίκηση .
Με αισθήματα χαράς και ικανοποίησης είδα ότι πολλοί συχωριανοί μου με στήριξαν και αυτήν την φορά .
Ένα  ευχαριστώ είναι
λίγο να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους αυτούς του συχωριανούς που με στήριξαν με την ψήφο  τους και μου έδωσαν ιδιαίτερη χαρά ,όταν τα αποτελέσματα με ανέδειξαν πρώτη στους ψήφους για την ΤΚ Νεοχωρίου με τον συνδυασμό του αξιέπαινου για το αγώνα του Κου Μοράντ Ναμπίλ Ιωσήφ {{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }}Ευχαριστώ επίσης  τους φίλους και συχωριανούς που μου ευχήθηκαν από καρδιάς καλή επιτυχία και με στήριξαν με τα καλά λόγια τους αλλά για προσωπικούς λόγους, ήθελαν ,αλλά δεν ήταν δυνατόν να με ψηφίσουν .
Ευχαριστώ τους αντιπάλους μου  αλλά πάντα φίλους μου και συχωριανούς μου που συμμετείχαν σε διαφορετικό συνδυασμό για την καλοπροαίρετη και πάντα φιλική διάθεση που μου έδειξαν καθ ' όλη την προεκλογική αναμέτρηση .
Ευχαριστώ και συγχαίρω  τον πρώτο σε ψήφους στο χωριό μας και νέο πρόεδρο της ΤΚ Νεοχωρίου 
Κο Βασίλειο Τσάκο  υπόσχομαι να τον βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να πετύχει στο δύσκολο έργο του .
Η λέξη αντιπολίτευση με την κακή έννοια δεν υπάρχει στα σχέδια μου η λέξη αντιπολίτευση σημαίνει ότι ίσως να έχω αντίθετη γνώμη αλλά πρέπει να βοηθήσω και  να βοηθηθώ να βρούμε κοινή πορεία .
Το μικρό μας χωριό πρέπει να γνωρίσει ημέρες ευημερίας το θέλουμε και μπορούμε τουλάχιστον εμείς η νέα γενιά και αυτό θα κάνω .Σας ευχαριστώ και πάλι όλους
Με εκτίμηση
Μαρία -Ελένη Γερ Νέλλου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...