ΠΑΝΟΣ ΚΙΑΜΟΣ :«Θα κάνω ό,τι μπορώ για να χορέψει το λιμάνι της Κυλλήνης!»

Ο Πάνος Κιάμος αποτελεί συνώνυμο της διασκέδασης διαθέτοντας αυτό που λέμε… φανατικό κοινό! Έχοντας συμπληρώσει σχεδόν είκοσι χρόνια πορείας στο τραγούδι -τα περισσότερα εκ των οποίων  στην πρώτη γραμμή- συνεχίζει την ξεχωριστή πορεία του με αμείωτους ρυθμούς!


Το βράδυ  Τετάρτης 13 Αυγούστου οι εν Ηλεία φίλοι του θα έχουν την ευκαιρία να τον απολαύσουν σε μια μοναδική συναυλία στο λιμάνι της Κυλλήνης δίνοντας την υπόσχεση –στην επικοινωνία που είχαμε μαζί του- πως θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό προσφέροντας διασκέδαση και πόνο συνάμα…

 

Πως εξελίσσεται το φετινό καλοκαίρι για σένα;
Όλα πάνε καλά… τελείωσα από το «Club 22» τέλη Μαΐου και από τον Ιούνιο κάνω μεμονωμένες εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό… έχω πολύ καλή επαφή με τον κόσμο σε αυτές τις εμφανίσεις κι αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα.

Έχεις φανατικούς θαυμαστές που σε ακολουθούν και σε στηρίζουν σε κάθε σου βήμα. Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό;
Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι ο κόσμος είναι δίπλα μου γι’ αυτό και σε κάθε μου συνέντευξη, σε κάθε μου εμφάνιση δεν ξεχνάω ποτέ να τον ευχαριστήσω! Τους ευχαριστώ βγαίνοντας στην πίστα καταθέτοντας την ψυχή μου κάθε βράδυ χωρίς να λέω πότε θα περάσει η ώρα να φύγω, έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται ότι δεν με στηρίζουν χωρίς λόγο αλλά γιατί τους ακούω, είμαι δίπλα τους, γιατί περνάμε καλά μαζί και γιατί θα κάνω μια δισκογραφική δουλειά που το μεγαλύτερο ποσοστό θα τους αρέσει.

Είσαι από τους τραγουδιστές που βρίσκονται στο προσκήνιο συνεχώς… πως αντιμετωπίζεις τη δημοσιότητα;
Φροντίζω και το βλέπω ξεχωριστά και με ιδιαίτερη προσοχή. Γνωρίζω ότι ο κόσμος είναι δίπλα μου και με στηρίζει και αυτό έχει υποχρεώσεις. Το να έχεις επικοινωνία με τον κόσμο είναι ότι καλύτερο γιατί ο κόσμος δεν έχει ιδιοτέλεια, δε θέλει να σου πει κάτι από συμφέρον, ακόμα και το κακό που θα σου πει ότι βλέπει θα το πει γιατί απλά είναι εκεί δίπλα σου και κάτι βλέπει που δεν του αρέσει. Το λιγότερο λοιπόν που μπορώ να κάνω για αυτούς που με τιμάνε είναι να επικοινωνώ μαζί τους.

Έχεις δηλώσει πως … «είμαστε συνεχώς στην ένταση και αυτό δεν κάνει καλό»…
… ναι, είναι κάτι που το πιστεύω και νομίζω ότι ο καθένας μας το αντιλαμβάνεται καθημερινά αυτό. Ο κάθε άνθρωπος επηρεάζεται από όλη αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση που ζούμε καθημερινά με αποτέλεσμα τα νεύρα όλων να είναι αρκετά… τεντωμένα. Χρειαζόμαστε λίγη χαλάρωση!

Κρίση… τι άλλαξε στη νυχτερινή διασκέδαση; Είσαι αισιόδοξος ; Θα πάμε καλύτερα ή χειρότερα;
Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα… πριν 7-8 χρόνια τα μαγαζιά δούλευαν πέντε ημέρες την εβδομάδα και τώρα δυσκολεύονται να δουλέψουν και δυο ημέρες. Ο κόσμος βγαίνει έξω με άλλη νοοτροπία και σίγουρα όχι με μεγάλη άνεση. Δεν το κάνει αβίαστα όπως παλιότερα, συνήθως παρακινείται από κάποιον φίλο και πάλι όμως βγαίνει έξω με άλλη νοοτροπία και χωρίς διάθεση. Οι Έλληνες είμαστε αισιόδοξος λαός αλλά τα τελευταία χρόνια έχουμε χάσει κατά πολύ αυτή την αισιοδοξία μας. Αυτό δεν θα αλλάξει αν δεν αλλάξει η ψυχολογία μας. Και η αλλαγή της ψυχολογίας μας θα αλλάξει μόνο αν οι αρμόδιοι καταφέρουν να κάνουν πράγματα που θα επιφέρουν αυτή την αλλαγή…

Είσαι ευχαριστημένος από τις «επιδόσεις»  σου στο ρόλο του οικογενειάρχη και πατέρα;

Προσπαθώ να είμαι…
Δισκογραφικά ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;
Είναι πρόσφατη η κυκλοφορία του «Δυο μάτια μπλε» μαζί με τους Going Through. Το συγκεκριμένο τραγούδι θα συμπεριληφθεί στο νέο άλμπουμ των Going Through… προσωπικά είμαι σε αναζήτηση αυτό το διάστημα, ακούω πολλά πράγματα αλλά δεν βιάζομαι. Άλλωστε η τελευταία μου δουλειά, το άλμπουμ «Δεν θέλω επαφή» είναι σχετικά πρόσφατο (σ.σ. κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2013)…  πιστεύω πάντως ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα είμαι έτοιμος για κάτι καινούργιο.
Όσον αφορά τις εμφανίσεις σου για την νέα σεζόν, είναι κάτι fixed;
Θα είμαι πάλι στο «Club 22»…
Την Τετάρτη 13 Αυγούστου εμφανίζεσαι στο λιμάνι της Κυλλήνης… τι έχεις να πεις στους φίλους σου στην Ηλεία που ανυπομονούν για την συγκεκριμένη εμφάνιση;
Θα κάνω ότι μπορώ για να χορέψει το λιμάνι της Κυλλήνης! Αυτό κάνω σε κάθε μου εμφάνιση! Τις τρείς περίπου ώρες που θα είμαστε μαζί θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε με τα πιο ρυθμικά τραγούδια αλλά και να πονέσουμε ακούγοντας μπαλάντες.
Από τον Γιώργο Γουβιά
gougio@hotmail.com
Patrisnews.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ