«Θέλω να ευχαριστήσω, από καρδιάς, τους πολίτες της Ηλείας που μου έκαναν την μεγάλη τιμή να μου εμπιστευθούν την ψήφο τους, τα όνειρα και τις αγωνίες τους.
Τους οφείλω
πολλά, είχα και έχω μαζί τους μια ειλικρινή και αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης.
Θέλω επίσης να συγχαρώ το Γιάννη Κουτσούκο, που θα εκπροσωπήσει τους πολίτες της Ηλείας στη Βουλή αλλά και όλους όσους εξελέγησαν.
Έδωσα ένα δύσκολο αλλά πεντακάθαρο αγώνα.
Τον έδωσα όπως έχω συνηθίσει, με όλη μου την καρδιά.
Η Ηλεία και οι πολίτες της αξίζουν πολλά.
Είναι συνειδητή επιλογή μου να συνεχίσω στο δρόμο της ευθύνης και της αλήθειας.
Να στηρίξω ριζικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, που θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας και θα δώσουν ελπίδα και προοπτική στους πολίτες της Ηλείας.
Όλα αυτά προϋποθέτουν μια νέα αρχή, νέες ιδέες μια νέα ενότητα της δημοκρατικής παράταξης.
Το απαιτούν οι πολίτες που στήριξαν το ΠΑΣΟΚ αλλά επέλεξαν να εκφραστούν και μέσα από άλλα σχήματα
 Αυτό θα το κάνουμε όρους μέλλοντος, με τα μάτια στραμμένα στο αύριο και όχι στο χθες».