ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ Η ΟΜΑΔΑ TAEKWONDO ΑΓΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ...ΓΕΜΑΤΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ Η ΝΙΧΩΡΙΤΙΣΣΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΡΙΓΑ




Αναχώρησε στις 05:00 πμ η ομάδα αθλητών και αθλητριών taekwondo του ΑΓΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ για την πόλη της Θεσσαλονίκης όπου θα
συμμετάσχει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανδρών - γυναικών .εφήβων -νεανίδων .
Η αναχώρηση έγινε σε όμορφο κλίμα και γεμάτο αισιοδοξία για διάκριση από όλους τους αθλητές
Ο προπονητής Κος Σ.Παπαδημητρίου οι αθλητές και οι γονείς έφυγαν με την ευχή να επιστρέψουν οι αθλητές με μετάλλια και διακρίσεις .
Μαζί στην αποστολή της ομάδας είναι και το δικό μας παιδί η Νιχωρίτισσα αθλήτρια 
                                                              Βασιλική Ιωαν.Στριγά

η οποία είναι αρκετά αισιόδοξη για διάκριση .Οι εντατικές και κοπιαστικές προπονήσεις που έχει κάνει εδώ και πολύ καιρό ,της δίνουν την δυνατότητα να ελπίζει σε κάτι πολύ θετικό .
Με όλη μας την καρδιά ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες και ειδικά στο δικό μας παιδί στην Νιχωρίτισσα ΒΑΣΙΛΙΚΗ ..........
 Κ    Α    Λ    Η       Ε    Π    Ι    Τ    Υ   Χ   Ι   Α !!!!!
Με την έναρξη των αγώνων καθώς και με την αυριανή συμμετοχή της Βασιλικής θα σας ενημερώνουμε συνεχώς  ....

1 σχόλιο:

stduce@gmail.com είπε...

Είμαι σίγουρος οτι θα κανεις το καλυτερο δυνατόν.Είμαι πολύ υπερήφανος για σενα..Καλή σου επιτυχία..Με αγάπη ο Νονός σου