ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016

Παρουσιάστηκε η μελέτη για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Πύργος –Καλαμάτα

Παρουσιάστηκε η μελέτη για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Πύργος –Καλαμάτα


Σύνδεση με τέσσερα λιμάνια και στο επίκεντρο η Αρχαία Ολυμπία


Παρουσιάστηκε στον Πύργο η μελέτη για την αναβάθμιση και την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Πύργος -Καλαμάτα. Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας, «η μελέτη αφορά μια διαδρομή, που έχει ως κέντρο της την Αρχαία Ολυμπία, ενώνει τέσσερα λιμάνια, καλύπτει γρήγορα ανάγκες μετακινήσεων και συνδέεται με το διευρωπαϊκό δίκτυο της χώρας».
Ειδικότερα, σύμφωνα με την μελέτη, σκοπός του έργου είναι να βοηθήσει στην ανάπτυξη, αφού το τρένο θα συνδέσει τα λιμάνια της Πάτρας, της Κυλλήνης, του Κατάκολου και της Καλαμάτας. Μάλιστα, με κέντρο την Αρχαία Ολυμπία μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης επενδύσεων, με βάση τον τουρισμό.
Επιπλέον, σύμφωνα με την μελέτη, η προτεινόμενη γραμμή, μπορεί να εξυπηρετήσει τις ήδη υπάρχουσες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε Ηλεία και Μεσσηνία. Ακόμη, μπορεί να εξυπηρετηθεί το εμπορευματικό φορτίο από τα λιμάνια της Πάτρας, της Κυλλήνης, του Κατάκολου και της Καλαμάτας.
Επίσης, όπως ειπώθηκε, ο προαστιακός χαρακτήρας γραμμής, θα εξασφαλίσει την οικονομική μετακίνηση πολιτών από Πάτρα προς Πύργο, Αρχαία Ολυμπία, Κατάκολο, Κυπαρισσία και Καλαμάτα.
Ακόμη, στην μελέτη υπάρχει προοπτική σύνδεσης του τρένου με βιομηχανική περιοχή της Πάτρας και το πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου, στην Αχαΐα.
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μελέτης, το τμήμα Πάτρα - Πύργος - Αρχαία Ολυμπία και σύνδεση με Κατάκολο, έχει συνολικό μήκος 131 χιλιόμετρα και έχει μελετηθεί η μετατροπή της υπάρχουσας γραμμής από μετρικού σε κανονικού πλάτους.
Επίσης, στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Αρχαία Ολυμπία και σύνδεση με Κατάκολο, προβλέπονται 20 στάσεις, σε Μιντιλόγλι, Τσουκαλέικα, Καμίνια, Αλισσός, Σαγέικα, Ν. Μανωλάδα, Κουρτέσι, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Αμπελόκαμπος, Καρδαμά, Δουνέικα, Μιραμάρε, Μυρτιά, Σκουροχώρι, Σαλμώνη, Στρέφι, Πελόπιο, και Πλάτανο, καθώς και 13 σταθμοί σε Βραχνέικα, Κ. Αχαΐα, Λάππα, Βάρδα, Λεχαινά, Καβάσιλα, Αμαλιάδα, 'Αγιος Ηλίας, νέος εμπορευματικός σταθμός Πύργου, Πύργος, Αλφειός, Κατάκολο και Αρχαία Ολυμπία.
Το τμήμα Αλφειός - Κυπαρισσία - Καλαμάτα έχει συνολικό μήκος 118 χιλιόμετρα, ενώ και σε αυτή την περίπτωση έχει μελετηθεί η μετατροπή της υπάρχουσας γραμμής από μετρικού σε κανονικού πλάτους. Ακόμη, προβλέπονται 27 στάσεις και σταθμοί σε Αλφειό, Αλφειούσα, Επιτάλιο, Κρέστενα, Σαμικό, Καιάφα, Ζαχάρω, Κακόβατο, Φιγαλεία, Γιαννιτσοωώρι, Ελαία, Αγιαννάκη, Καλό Νερό, Κυπαρισσία, Κπονάκι, Δώριο, Βασιλικό Καλιρρόη, Ζευγολατιό, Μελιγαλά, Σκάλα, Βαλύρα, Πλατύ, 'Αρης, Θουρία και Καλαμάτα.
Ως προς τους χρόνους των διαδρομών, το δρομολόγιο Πάτρα-Πύργος θα διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα, το δρομολόγιο Πάτρα-Αρχαία Ολυμπία περίπου δύο ώρες και το δρομολόγιο Πύργος-Καλαμάτα περίπου μία ώρα και 45 λεπτά.
Η μελέτη χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα από πιστώσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών, περιόδου 2007-2013(2015), συνολικού κόστους 5,99 εκατομμυρίων ευρώ.
Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: