ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2016

Η άποψη των καθηγητών : Αναμενόμενα τα θέματα των Αρχαίων, δύσκολα των μαθηματικών -Φωτό


blasi.almaΑναμενόμενα χαρακτηρίζονται από τους φιλολόγους, τα θέματα στο μάθημα των Αρχαίων, στο οποίο εξετάστηκαν οι μαθητές των Γενικών Λυκείων ενώ, έκαναν λόγο για «ίδιας δυσκολίας με πέρυσι» θέματα, οι μαθηματικοί.

Ειδικότερα , στα Αρχαία, ήταν αναμενόμενα ως προς το γνωστό κείμενο ενώ, το αδίδακτο ήταν κρίνεται ικανοποιητικό. Κάθε μαθητής που ήταν καλά προετοιμασμένος μπορούσε να απαντήσει σωστά.
Η μετάφραση όπως επισημάνθηκε στην «Πρωινή Ενημέρωση», απαιτούσε καλή γνώση στο λεξιλόγιο, στην γλώσσα των Αρχαίων. Συνεπώς, οι υποψήφιοι θα έπρεπε να είχαν πολύ καλές βάσεις από την αρχή της χρονιάς.
Τα μαθηματικά για πρώτη φορά φέτος, παρουσίασαν μια κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία των θεμάτων και για το λόγο αυτό, ένας μαθητής θα μπορούσε να απαντήσει. Οι υποψήφιοι ήταν αρκετά ευχαριστημένοι αφού με αυτή την εξέταση μπορούσαν να «ανέβουν», βαθμολογικά.


«Αναμενόμενα τα θέματα»


Οι καθηγήτριες από το φροντιστήριο «ΑΛΜΑ», Ιωάννα Βλάσση, Βιβή Λούπη και Αναστασία Τσουκαλά

«Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών της Γ’ Λυκείου, φέτος, κρίνονται αναμενόμενα ως προς το δεδομένο κείμενο καθώς αντλήθηκε από τα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη και φέτος διανύουμε το έτος του Αριστοτέλη», ανέφερε η Ιωάννα Βλάσση, φιλόλογος στο φροντιστήριο «ΑΛΜΑ», συνεχίζοντας: «Το αδίδακτο κείμενο κρίνεται ικανοποιητικό ως προς την γραμματική και τις συντακτικές παρατηρήσεις, χωρίς να λείπουν τα «πονηρά» σημεία. Η μετάφραση από την άλλη μεριά, απαιτούσε άριστη γνώση του λεξιλογίου και της αρχαία γλώσσας».


«Ίδιας δυσκολίας τα μαθηματικά»

kalelis
Ο Νικήτας Κάλελης, μαθηματικός στο φροντιστήριο, «ΑΝΑΛΥΣΗ», τόνισε πως τα θέματα, στα μαθηματικά, παρουσίασαν την ίδια δυσκολία με πέρυσι: « Τα θέματα στα μαθηματικά, ήταν περίπου ίδιας δυσκολίας με τη περσινή χρονιά. Φυσικά υπήρχαν ορισμένα ερωτήματα αρκετά δύσκολα που απευθύνονταν κατά κύριο λόγο, σε μαθητές με ιδιαίτερο ταλέντο στα μαθηματικά, όμως υπήρχαν και άλλα, τα οποία έδιναν τη δυνατότητα σε ορισμένους μαθητές να γράψουν ένα ικανοποιητικό βαθμό». Τέλος, ευχήθηκε καλή επιτυχία στους υποψήφιους: «Από μεριά μας, ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλή συνέχεια σε όλους τους μαθητές και ελπίζουμε πως όλοι θα μπορέσουν να υλοποιήσουν τον στόχο που επιθυμούν».

« Πιο δίκαια, τα θέματα»
kaissaris
«Φέτος είδαμε μια σημαντική διαφορά στα θέματα των μαθηματικών σε σύγκριση με πέρυσι», επισήμανε ο κ.Γ Καίσαρης, μαθηματικός στο φροντιστήριο «Δομή» : « Συγκεκριμένα πέρυσι είχαμε δώδεκα εύκολες μονάδες και οχτώ δύσκολες, στις είκοσι μονάδες.
Η διαφορά είναι πως αυτές οι δώδεκα μονάδες που δόθηκαν φέτος ήταν πιο αυξημένης δυσκολίας, ενώ οι δύσκολες μονάδες ήταν πιο ωραία διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Όπως δηλαδή γίνεται κατανοητό, στα φετινά θέματα υπήρχε κλιμάκωση δυσκολίας που επέτρεπε στο διαβασμένο μαθητή να φθάσει εκεί ακριβώς που πρέπει, για το λόγο αυτό σαφώς ήταν φέτος πιο δίκαια. Τα παιδιά είναι ευχαριστημένα από την απόδοσή τους αφού τους δόθηκε η ευκαιρία να ανέβουν καλύτερα, βαθμολογικά.».

Της Έφης Ραδαίου
Πηγή: Πρωινή Ενημέρωση (eproini.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: