Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Σύλλογος Νεοχωριτών Αθήνας .....Η ΥΠΕΡΟΧΗ (πρώτη του συλλόγου μας ) 2ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ..ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΜΕΤΕΩΡΑ 4-5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

Μια ακόμα υπέροχη εκδρομή τέλειωσε ...Χθες βράδυ περίπου στις 11 το βράδυ επιστρέψαμε στην Αθήνα και στην καθημερινότητά μας έχοντας
μαζί μας υπέροχες αναμνήσεις  γεμάτες γέλιο χαρά και ευχαρίστηση ...
Μικροπροβλήματα υπήρξαν τα οποία δεν ήταν δυνατόν να μας χαλάσουν οτιδήποτε θα μας έκανε να ευχαριστηθούμε την εκδρομή μας
.σαν πρώτη 2ημερη εκδρομή του συλλόγου ,κατά γενική ομολογία ...Πέτυχε ...!!!
Και πετυχημένη συνταγή σύντομα επαναλαμβάνεται ...!!!!
Όποιος είχε σκοπό να περάσει καλά, το ήθελε,το γούσταρε ...Πέρασε πάρα πολύ καλά και το ευχαριστήθηκε ..
Για την ιστορία ...Πήγαμε στα μέρη που έπρεπε και μας  έπαιρνε ο δρόμος και ο χρόνος
παραβλέψαμε μέρη που ήταν αδύνατον να πάμε λόγω χρόνου ...
Γνωρίσαμε φίλους νέους οι οποίοι με το χαμόγελο στα χείλη μας ευχαρίστησαν που ήρθαν στην εκδρομή αυτή και μας υποσχέθηκαν ότι στην επόμενη θα είναι παρόντες εφ όσων το θέλουμε αρκεί μόνο να τους πούμε πότε και που δλδ ..δεν τους ενδιαφέρει τίποτε άλλο από το {{ να έρθουν }}
Αρα η παρέα μας τους ευχαρίστησε και πέρασαν καλά ...
Ξεκινάμε λοιπόν περιληπτικά την ξενάγηση μας στα μέρη που πήγαμε ...
Το πρωί του Σαββάτου 4 Ιουνίου στις 6μιση το πρωί η πρώτη  ομάδα των εκδρομέων που μένει Πειραιά επιβιβάστηκε από Δημοτικό Θέατρο εν συνεχεία η β ομάδα από Καλλιθέα και οι υπόλοιποι στο γνωστό σημείο της Ομόνοιας ...
Αναχωρήσαμε στις 7μιση το πρωί ...κατά τις 9 και....πίναμε το καφεδάκι μας στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας και μετέπειτα σταματήσαμε για προσκύνημα στον επίγειο παράδεισο ,στην Υπέροχη μονή ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΛΕΟΥΣΗΣ ΞΥΝ ΙΑΔΑΣ ...
Όποιος δεν έχει επισκεφτεί αυτό το μέρος αυτό το μοναστήρι χάνει ...αξίζει πραγματικά την επίσκεψή σας .
Αναχωρήσαμε για Καρδίτσα και λόγω χρόνου καταλήξαμε στα καλύβια Πεζούλας όπου και γευματίσαμε ..για την χώνεψη ...ξεκινήσαμε τον χορό όπου το γέλιο είχε την τιμητική του στις φωτογραφίες και τα βίντεο θα καταλάβετε τι εννοούμε ...
Αφού λοιπόν φάγαμε και γλεντήσαμε όπως κάθε φορά ..Έπρεπε να πιούμε καφεδάκι ...όπως και έγινε σε ένα ειδυλλιακό μέρος με φόντο την υπέροχη Λίμνη Πλαστήρα
Μετά την απόλαυση αυτή φύγαμε για ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ,καταλήξαμε στο ξενοδοχείο και με τα από λίγη ώρα ξεκίνησε το show !!!!! Έπεσαν κορμάρες στην πισίνα ..!!!!
ΕΕΕ...!!!στις φωτογραφίες το γέλιο στα χείλη των Θεατών τα λέει όλα για το τι επακολούθησε !!!!!
Το βράδυ πήραν φωτιά οι σούβλες των καταστημάτων και η επιστροφή στο ξενοδοχείο για τον ύπνο ...
Ποιος κοιμήθηκε αμμέσως και ποιος όχι ..αυτό δεν το ξέρω ...!!!
Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα είχε πρωινό στο ξενοδοχείο και μετάβαση σε δύο μοναστήρια στα ΜΕΤΕΩΡΑ εκεί δεν χωράνε μεγάλα λόγια ..με μια λέξη ...Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!
Μετά το προσκύνημα ένα άλλο ειδυλλιακό μέρος μας περίμενε για τον καφέ μας ...
Ο ΝΕΡΟΜΥΛΟΣ ...!!! Απόλαυση πραγματική μέσα στα πλατάνια και δίπλα το ποτάμι ...
Ήπιαμε τον καφέ μας και επιστρέψαμε στην ΕΛΛΑΤΗ όπου και γευματίσαμε ...σε ένα ωραίο εστιατόριο φάγαμε ήπιαμε και περιηγηθήκαμε το υπέροχο μέσα στα έλατα μέρος κάναμε την βόλτα μας,τις πατροπαράδοτες αγορές μας και ξεκινήσαμε για επιστροφή μας ....
Το γέλιο τα αστεία τα ανέκδοτα μέσα στο λεωφορείο συνεχίστηκαν ...και σταματήσαμε εσπευσμένα στην Εθνική οδό για τον καφέ μας ..
Και η 2 ήμερη εκδρομή μας τέλειωσε ...ώρα 22:45 φτάσαμε ΟΜΟΝΟΙΑ και μετέπειτα Καλλιθέα -Πειραιά ...
Ο πρόεδρος Κος Ζορμπάς Ζώης υστερα από εισήγηση των περισσοτέρων εκδρομέων ,έδωσε εντολή στα μέλη και κυρίως στην αναπληρώτρια εφόρου να ανακοινώσει το εξής ...
{{μετά από αυτήν την όμορφη 2ημερη εκδρομή μας μέσα στον ΟΚΤΩΒΡΙΟ ...θα πραγματοποιεί άλλη μια εκδρομή ...Εάν είναι 2ημερη θα γίνει στο πρώτο 15ημερο του Οκτώβρη ή αν είναι 3ημερη στις
28-29-30 ΟΚΤΩΒΡΙΌΥ 2016...!!!!
΄Το μέρος και η ημερομηνία θα αποφασιστεί σύντομα έτσι ώστε να οργανωθεί καλύτερα η εκδρομή ...και θα γίνει ανακοίνωση,  θα προσκληθούν εκδρομείς με την επιστροφή μας από τις καλοκαιρινές διακοπές  ...Έως τότε ΥΠΟΜΟΝΉ ...!!!
''ο πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του συλλόγου Νεοχωριτών Αθήνας ......σας ευχαριστούν θερμά για την ανταπόκρισή σας ... ''
Για να μην σας κουράζω άλλο ...Δείτε τις φωτογραφίες ...