Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

ΣΤΡΙΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Γεωργ: Υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ










Αγαπητοί συχωριανοί φίλοι και φίλες .

Η ώρα των εκλογών έφτασε .Αυτές οι εκλογές καλό θα είναι και φρόνιμο να αποτελέσουν σταθμό για την επόμενη 4ετια για την εκλογή του  καλού -για το χωριό μας- τοπικού άρχοντα .
Οι συνδυασμοί είναι δυο με άτομα αξιόλογα και εργατικά με κύρος ευαισθησία  και αγάπη για το χωριό μας ,καλό θα είναι λοιπόν οι εμπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο .

Καλό θα είναι αγαπητοί συγχωριανοί ,να
βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει και να βουτήξουμε την γλώσσα μας στο μυαλό πριν πούμε το οτιδήποτε για τον οποιοδήποτε .
Η ψήφος που μας δώσετε αποτελεί σημείο αναφοράς και εμπιστοσύνης για αυτά που λέμε .
Όπως προείπα σε ανάρτηση μου στο fb
{{Δεν είμαι άξιος να πω σε εσάς λόγια που δεν μου αρμόζουν ,ψεύτικα και γεμάτα πονηριά έτσι ώστε να σας αποσπάσω τον ψήφο . Δεν έχω πολιτική παιδεία κι όπως είδατε μια τέτοια κίνηση ξεκινάει με το πιο κατώτερο όριο ιεραρχίας στην τοπική Αυτοδιοίκηση .  Δεν μπορώ να είμαι στο χωριό υποψήφιος σωτήρας δεν μπορώ να σώσω το χωριό ..}}

Προσπαθώ όμως να το κάνω καλύτερο ,παλεύω να ανέβει ψηλά σε πολλούς τομείς και να γνωρίσει ευημερία .Αυτό θα προσπαθήσω να το κάνω και ίσως με την βοήθεια όλων μας να το καταφέρουμε ...Ιδέες και πράξεις θα κάνω ...δεν έχω μαγικό ραβδί ...!!!>>
Όλοι μας μπορούμε να καταφέρουμε πολλά ...

Περιστατικό που έγινε μόλις σήμερα με αποκαρδιώνει .

Με το που πάτησα στο χωριό μας άνθρωπος ,κύριος και σεβαστό πρόσωπο ,μου έριξε ευθύνες γιατί έχει το μαύρο του το χάλι από χορτάρια  και απαίτησε από εμένα και την υποψήφια ομάδα μου να καθαριστεί  ένα μέρος του χωριού .

Ευγενέστατα του εξήγησα ότι

ακόμα δεν είμαι αυτός που θα κάνω ενέργειες για να γίνει αυτό πρέπει να το κάνουν τοπικοί φορείς και  ούτε μπορώ να αναλάβω καθήκοντα .!!!!

Ενοχλημένος ο αγαπητός συχωριανός μας με απείλησε ότι  δεν θα με ψηφίσει λέγοντας μου {{ΔΕΝ ΚΟΛΑΤΣΙΖΕΙΣ ΨΗΦΟ ΓΙΑΝΝΗ ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ !!!!! }}

Αν μπορείτε να γίνεται επιεικής κριτές αυτής της παρεξηγημένης λογικής και θα πω το εξής
Ουδέποτε θα ζητιανέψω ψήφο ουδέποτε θα κριθώ από την θέση που θα πάρω στο ψηφοδέλτιο .

Όσο αφορά το {{θα θα θα .....και τις ψεύτικες υποσχέσεις λυπάμαι αλλά εγώ δεν είμαι πολιτικός και ούτε προκειτε να γίνω ...ότι πω να κάνω θα το προσπαθήσω ..για ότι δεν μπορώ ..δεν θα υποσχεθώ }}
Χορτάρια ,ασπρίσματα και θελήματα ...μην μπείτε στο κόπο να μου τα πείτε τώρα ...δεν θα το κάνω γιατί δεν είμαι στην τοπική κοινότητα τίποτα δεν εχω αρμοδιότητες ...Όταν με το καλό θα πάρω κάποιο ρόλο ..τότε να μου πείτε πολλά .}}
Να σας υπενθυμίσω το εξής :

Για να είμαι ειλικρινής  δεν θέτω υποψηφιότητα για πρόεδρος κοινότητας ,η προεδρεία θα κριθεί με την εκλογή προέδρου από τα μέλη του ΔΣ που θα βγουν μέσω την ψηφοφορίας που θα επακολουθήσει με το πέρας των εκλογών της 26ης Μαΐου.

Αν εκλεγώ   τοπικός κοινοτικός σύμβουλος ,από όποια θέση και αν είμαι σε σταυρούς προτίμησης  ,θα στηρίξω έναν από αυτούς που θα θέσουν υποψηφιότητα για πρόεδρος κοινότητας .
Εγώ μαζί με αυτόν που θα εκλεγεί θα κάνω ότι και όσα μπορώ καλύτερα για το χωρίο μας ,αλλά τον πρώτο λόγο θα έχει ο πρόεδρος ..
Υπό αυτήν την σκέψη έθεσα στην ψηφοφορία τον εαυτό μου .και πρωταρχικό στόχο να πω ναι στον άνθρωπο που ήθελε  την βοήθεια μου.'Όσο αφορά το ότι μένω Αθήνα ...εντάξει δεν θα σας επιτρέψω να μου γίνονται συστάσεις και που θα μένω ...κοιτάξτε λίγο το παρελθόν κάποιους άλλους που δεν τολμήσατε να κρίνετε ...
Όποτε με χρειαστεί ο πρόεδρος μην ανησυχήσει κανείς , εδώ  θα είμαι και με  δικά μου έξοδα μεταφοράς ..
Όποιος με τιμήσει με την ψήφο του τον ευχαριστώ θερμά για την εκτίμηση που μου έχει ..
Όποιος δεν θα είναι ψηφοφόρος μου δεν θα τον παρεξηγήσω για όλα υπάρχει ένας λόγος ...δεν προκύπτει να παρεξηγηθώ ...αλλά θα μου στοιχίσει αν δεν μου πει καλημέρα αυτό μετράει για εμένα
με απέραντη εκτίμηση προς όλους


Στριγάς Γεωρ Ιωάννης 
Υποψήφιος Κοιν Σύμβουλος 
Νεοχωρίου Μυρτουντίων 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...