ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2019

Τοπική Κοινότητα Νεοχωρίου :Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

                             Ανακοίνωση 










Σας κάνουμε γνωστό σε όλους τους συγχωριανούς  ότι ξεκίνησαν  εκ του Δήμου μας οι αιτήσεις 

σύνδεσης στο  αποχετευτικό σύστημα ένα σημαντικό έργο για το χωριό μας και μας αφορά όλους .

Σας κάνουμε λοιπόν γνωστό ότι
υπάλληλος του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης -συνδέσμου {{ΗΡΑΚΛΗΣ}} θα επεξηγήσει για το προαναφερθέν έργο και θα παραδώσει αίτηση την οποία θα συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου να συνδεθεί προσωπικά το αποχετευτικό σύστημα  .

Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη έτσι ώστε να γίνουν ερωτήματα και να παρθούν θέσεις που θα τα εξηγήσουν και θα απαντήσουν στους  αρμόδιους υπαλλήλους  του δήμου μας 


Γιαυτό λοιπόν παρακαλείσθε όλοι οι Νιχωρίτες όπως παρευρεθείτε την:

 Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 12:00μμ 
 στο κοινοτικό κατάστημα  Νεοχωρίου 

όπου θα γίνει και η συγκέντρωση να ακούσουμε και να τεθούν τυχόν ερωτήματα και

 προβληματισμοί στο υπεύθυνο   αρμόδιο όργανο του δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης που είναι

 ο μοναδικός της στιγμής που θα μας δώσει απαντήσεις οδηγίες -κατευθυνσεις  για τον Βιολογικό καθαρισμό .


Επίσης σημαντικό :η σύνδεση του αποχετευτικού συστήματος είναι απαραίτητη και αναγκαία 
βάση του :αρ .16 του Ν 1069/80  υπ.αρ.3046/304/89 αρ 26 υπουργικής απόφασης 

ο πρόεδρος της ΤΚ κοινότητας Νεοχωρίου 
              Βασίλειος Αδ Τσάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: