Η ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ -Η ΓΕΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

 


Αγαπητοί συγχωριανοί 

Όπως είδατε ήμουν θετική και με μεγάλη χαρά αποδέχτηκα την πρόταση των συγχωριανών μας μέσω του Κου Γιαννη Στριγά για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις έτσι ώστε να επαναλειτουργήσει ο σύλλογος .

Επειδή ήδη εχω ξεκινήσει και καλώ το παλαιό ΔΣ να συνεισφέρει στην βοήθεια της επαναλειτουργίας καταθέτοντας τα βιβλία και τα παραστατικά σφραγίδα βιβλία οικονομικών και βιβλία περιουσιακών στοιχείων του συλλόγου .

Μέχρι στιγμής είναι ελάχιστα ως μηδαμινά τα όσα έχω συγκεντρώσει καθώς επίσης έχουμε  σοβαρό πρόβλημα υγείας άμεσων συγγενικών προσώπων  ,παρακαλώ 'όπως αποδεχτείτε το αίτημα μου και κατανοήσετε το πρόβλημα μου και να επανέλθουμε προς 
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ και ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ  περίπου σε έναν μήνα από σήμερα .
Με δικιά μου ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ επίσημη!!!! 

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση 
με εκτίμηση 
Ψυχογιου Ν Χρυσούλα 
Προέδρος Πολιτιστικού συλλόγου
Νεοχωρίου Μυρτουντίων 
{{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ }}

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ