Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΕΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑΣ-ΕΛΕΝΗΣ (ΜΑΡΙΛΟΥ)

ΝΕΟΧΩΡΙ 8/11/10
ΩΡΑ:    02:15 πμ

Αγαπητοί συνχωριανοί  ,φίλες και φίλοι ...

Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να ευχαριστήσω όλους και όλες εσάς  που με τιμήσατε με την ψήφο σας.
Μου δώσατε μεγάλη χαρά ,δύναμη και αισιοδοξία να συνεχίσω αυτό που υποσχέθηκα,όχι σαν πολιτικός ,αλλά σαν μια κοπέλα που αγαπάει τον τόπο που γεννήθηκε και  μεγάλωσε ,το <<Νεοχώρι>>....το χωριό της.!!!!

Για πρώτη φορά   έδωσα μάχη στον στίβο της τοπικής αυτοδιοίκησης και πίστευω ότι πέτυχα τον στόχο μου  και αυτό φάνηκε από την δική σας προτίμηση ...

Με ψήφισαν 58 άτομα  και ήρθα 2η στους υποψηφίους της τοπικής κοινότητας  <<ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ>>του χωριού μας ...

Η ψήφος σας ήταν εντολή  και θα βοηθήσω με οποιονδοίποτε τρόπο και όποτε μου ζητηθεί...
Σας ευχαριστώ θερμά και πάλι
με εκτίμηση

ΝΕΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ -ΕΛΕΝΗ (ΜΑΡΙΛΛΟΥ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...