Ριέρα: «Συγγνώμη για την αποβολή μου»


Ριέρα: «Συγγνώμη για την αποβολή μου»
Μετανιωμένος για την ενέργειά του να χτυπήσει εκτός φάσης τον Κοντοέ με αποτέλεσμα να αποβληθεί, εμφανίστηκε ο Άλμπερτ Ριέρα μετά το τέλος του αγώνα Πανιώνιος-Ολυμπιακός.


Ο Ισπανός ακραίος χαφ των «ερυθρολεύκων» τόνισε ότι στόχος της ομάδα του είναι να σπάσει όλα τα ρεκόρ και να κερδίσει όλα τα ματς που απομένουν χωρίς να σκέφτονται οι παίκτες την διαφορά από τους διώκτες τους.

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για την αποβολή μου από την ομάδα μου. Δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιες ενέργειες και να αφήνω την ομάδα μου με δέκα παίκτες. Δεν μου αρέσει να συμβαίνει από κανέναν, πόσο μάλλον από μένα. Δεν θα ξανασυμβεί», τόνισε.

Όσο για την διαφορά με τον Παναθηναϊκό, ο Ριέρα πρόσθεσε: «Για να είμαι ειλικρινής δεν σκεφτόμαστε καν την διαφορά και το ποιος ακολουθεί στη βαθμολογία. Όλοι οι παίκτες πάμε για τη νίκη σε κάθε παιχνίδι και να σπάσουμε όλα τα ρεκόρ. Έχουμε ένα πολύ καλό σερί στο γήπεδό μας και ο στόχος μας είναι να παίρνουμε νίκες σε όλα τα ματς».
supersport

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ