Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

«Λέμε χιλιάδες δυο μ******ς, γίνεται να κατηγορούμαστε όλοι»;


Καταθέτει με καυστικό τρόπο την άποψη του για το Koriopolis

Ενοχλημένος από τις διαστάσεις που έχει πάρει η εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση με τους στημένους αγώνες, αισθάνεται ο Κώστας Μενδρινός.

Εξηγεί ότι οι συζητήσεις για τη λύση του συμβολαίου του με τον Άρη οφείλονται σε αγωνιστικούς και μόνο λόγους και λέει με παράπονο:
«Ούτε εκατομμύρια έχω στο λογαριασμό μου ούτε παιχνίδια έστηνα. Λέμε χίλιες δυο μ***κίες, γίνεται να κατηγορούμαστε για όλα. Να βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι»;

Σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο Έλληνας μέσος καταθέτει με καυστικό τρόπο την άποψή του για το πολύκροτο σκάνδαλο «Koriopolis».

Αναλυτικά τα όσα είπε στο «Αθλητικό Metropolis»:


-Για το συμβόλαιό του με τον Άρη: «Ακόμη δεν έχει λυθεί το συμβόλαιό μου. Έχουν γίνει κουβέντες με τη διοίκηση αλλά δεν έχει προκύψει ακόμη η λύση συμβολαίου».

-Για την εμπλοκή του ονόματός του: «Δεν μπορώ να περιγράψω αυτά που νιώθω. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτά. Ούτε εκατομμύρια έχω στο λογαριασμό μου ούτε παιχνίδια έστηνα. Είναι θέμα ηθικής. Δηλαδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι βράζω στο ίδιο καζάνι με τους άλλους.

Όταν ένα γεγονός αναπαράγεται συνεχώς είναι λογικό να προκαλεί τον κόσμο. Η συνομιλία έγινε για καλαμπούρι. Δε στήθηκε κανένα παιχνίδια. Δε μπορώ να αποδεχτώ ότι για καλαμπούρι μπορεί να βγάζει κάποιος γνώμη. Ξεφτιλίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Υπάρχουν χιλιάδες συνομιλίες μεταξύ παραγόντων και ποδοσφαιριστών. Δηλαδή όλοι πρέπει να κατηγορηθούν;»

-Για την αντίδραση του κόσμου: «Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να κατηγορώ τον κόσμο. Ίσα ίσα τον δικαιολογώ, τον καταλαβαίνω. Όταν πας να παίξεις ένα παιχνίδι, στο λεωφορείο, πριν το παιχνίδι στο ξενοδοχείο μαζί με τους συμπαίκτες σου λες χίλιες δυο μα….ες. Για γυναίκες, κουτσομπολιά. Αυτό γίνεται για να νιώσεις καλύτερα, να ξεχαστείς πριν το παιχνίδι. Εκείνη την ώρα μπορείς να πεις το κάθε τι. Άλλωστε η ομάδα φέτος στο Γιουρόπα Λιγκ έκανε αξιοπρεπέστατη πορεία. Είναι δυνατό να μη θέλουμε να κερδίσουμε τη Μάντσεστερ Σίτι; Είναι δυνατό να θέλουμε να στήσουμε ένα τέτοιο παιχνίδι; Ένα γεγονός που δεν έχει γίνει λοιπόν αναπαράγεται συνεχώς. Όταν ο κόσμος λοιπόν το ακούει κάθε μέρα, το ίδιο και το ίδιο, επηρεάζεται. Αν καταγραφούν οι χιλιάδες τέτοιες ομιλίες που υπάρχουν θα πρέπει όλοι οι ποδοσφαιριστές να είμαστε εμπλεκόμενοι».

-Για τον άνθρωπο που ακούγεται να συνομιλεί μαζί του: «Ο άνθρωπος αυτός έχει πρακτορείο ΟΠΑΠ. Δεν παίζει παράνομο στοίχημα. Έχει δημιουργηθεί ντόρος δίχως να έχει γίνει. Είναι γείτονάς μου, έχει πρακτορείο δίπλα στο σπίτι μου».

-Για το αν θα κληθεί να καταθέσει: «Πρώτα θα τελειώσουν οι υπόλοιποι με τις βαριές κατηγορίες και εγώ δεν γνωρίζω αν περάσω από τον ανακριτή. Δεν μου έχει έρθει καμία ειδοποίηση. Κάτι πρέπει να πως όμως και γω. Είναι άσχημο πάντως να υπάρχουν προσχεδιασμένα αποτελέσματα. Τέτοιες καταστάσεις δεν αρμόζουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν μπορείς να καταδικάζεις κάποιον από τη στιγμή που πιάνει το τηλέφωνο και λέει κάτι κουβέντες παραπάνω. Μπορεί για παράδειγμα να ρωτήσεις κάποιον του ποδοσφαίρου πως βλέπει το τάδε παιχνίδι και εσύ να μαντέψεις το σκορ. Δεν είναι κατακριτέο αυτό. Αυτό που είναι βάσιμο είναι να σχεδιάσεις αποτελέσματα, να βγει ο λογαριασμό σου φουσκωμένος.

Ο κόσμος πρέπει να μάθει την αλήθεια κάποια στιγμή. Ακούγοντας ή διαβάζοντας τις συνομιλίες βγάζεις εύκολα συμπεράσματα. Αυτό είναι λογικό. Κρύβεται μια αλήθεια όμως που δε νομίζω να μαθευτεί όμως ποτέ. Αυτή η συνομιλία έγινε για πλάκα. Μπορεί να λέμε χιλιάδες πράγματα μεταξύ μας. Χιλιάδες μ…ες. Δεν μπορεί να μας κατηγορούν για όλα».

-Για το πώς νιώθει: «Τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Είναι η δυσκολότερη στιγμή της καριέρας μου αλλά είμαι ήσυχος με τη συνείδηση μου. Δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά και θα αποδειχθεί είτε από μένα είτε από τη δικαιοσύνη».

-Για το τι είπε με την ΠΑΕ Άρης: «Μου είπαν: «ξέρουμε ότι δεν έχεις σχέση με όλα αυτά. Όλος ο κόσμος παίζει στοίχημα». Ωστόσο μου ξεκαθάρισαν ότι ήταν και απόφαση του προπονητή να φύγω, δεν ήμουνα στα πλάνα του. Άρα δεν ήταν ο κύριος λόγος η εμπλοκή του ονόματός μου που έφυγα. Θα τα πω όλα αυτά κάποια στιγμή. Κάθε εμπόδιο όμως είναι για καλό. Οποιοδήποτε εμπόδιο συναντάς πρέπει να το ξεπερνάς και να συνεχίζεις».

-Για τον Άρη: «Ο Άρης έχει όλες τις βάσεις, πληρεί όλες τις προϋποθέσεις να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την προηγούμενη χρονιά. Ο στόχος του είναι να κάνει καλύτερη από την προηγούμενη σεζόν. Για να πας για πρωτάθλημα πρέπει να έχεις γερές βάσεις. Στόχος του Άρη είναι το κύπελλο».

Πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...