Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΧΛΟΗ ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΗΛΕΙΑΣ {{ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ-ΠΡΑΣΙΝΟΙ}}


ΧΛΟΗ ΨΥΧΟΓΙΟΥ, υποψήφια με το ψηφοδέλτιο των
 ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ στο νομό Ηλείας:

Γεννήθηκα το 1951 στα Λεχαινά.
Σπούδασα στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και στη Σχολή Βιβλιοθηκο νομίας ΧΕΝ Αθηνών.
Έχω τέσσερα παιδιά και περιμένω δυο εγγόνια!
Εργάστηκα: Ως φιλόλογος στο Γυμνάσιο- Λυκειακές Τάξεις Νεοχωρίου και στα Καβάσιλα, Πάτρα, Αθήνα. Για την ίδρυση-οργάνωση των ΓΑΚ- Αρχείων Ν. Ηλείας (Πύργος) ως Προϊσταμένη. Ως Έφορος της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αθηνών
Δράση: Αντιδήμαρχος Κάστρου-Κυλλήνης (1999-2002) με έμφαση στα ζητήματα περιβάλλοντος , πολιτιστικής κληρονομιάς, πολεοδομίας, σχολείων, εναλλακτικών αναπτυξιακών προτάσεων.
Ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Πολιτών για την Οικολογία και το Περιβάλλον, Λεχαινά.

Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Περιβαλλοντικής Εκπ/σης .
Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Βιβλιοθηκαρίων και του ΔΣ της.
Μέλος χορωδιών (Μικτή Χορωδία Πύργου , Χορωδία Μυρτουντίων)
Από φέτος εθελόντρια ενισχυτικής διδασκαλίας μαθητών (Δρόμοι Ζωής).

 Η υποψηφιότητα μου

Η σύντομη πολιτική μου θητεία, ως Αντιδημάρχου στο Δήμο Κάστρου – Κυλλήνης την πρώτη τετραετία του Καποδίστρια, υπήρξε πολύτιμη δημιουργική εμπειρία ζωής αλλά ταυτόχρονα οδυνηρή, γιατί απέκτησα από πρώτο χέρι επίγνωση της παθογένειας του πολιτικού μας συστήματος που έπνιγε ασφυκτικά ακόμη κι έναν μικρό δήμο….
Από το 2007 είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων γιατί η φιλοσοφία μου για την κοινωνία, την πολιτική, την οικονομία -δηλαδή για τον ΑΝΘΡΩΠΟ και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- βρίσκει στέγη στις θέσεις τους. Ακόμη, γιατί το Καταστατικό του με πρωτόγνωρες διαδικασίες εμποδίζει την εκκόλαψη και επιβολή επαγγελματιών πολιτικών.
Σήμερα όλοι πονάμε και μετανιώνουμε γιατί επιτρέψαμε ή και εκθρέψαμε μια κατάσταση που την πληρώνουμε ακριβά. Όμως κάτι πρέπει να κάνουμε.
Η δική μου προσπάθεια για ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ αυτή τη δύσκολη στιγμή θα ‘πρεπε να είναι απλά επικουρική στην προσπάθεια των ΝΕΩΝ μας να χτίσουν ένα αξιοπρεπές μέλλον πάνω στα χαλάσματα που τους παραδίδει η –κάποτε πολλά υποσχόμενη- γενιά μου. Όμως δηλώνουν φρίκη για τον πολιτικό μας εκπεσμό, την οικονομική μας συμφορά και την εθνική μας ταπείνωση και ΑΠΕΧΟΥΝ στη συντριπτική τους πλειοψηφία από τα κοινά.
Έτσι στα εξήντα μου χρόνια βάζω υποψηφιότητα με τoυς ΟΠ στο ψηφοδέλτιο του Ν. ΗΛΕΙΑΣ :
• γιατί νιώθω ευθύνη για τα τέσσερα παιδιά μου και τους δεκάδες ΜΑΘΗΤΕΣ μου που τους δίδαξα τις ανθρωπιστικές και δημοκρατικές αξίες, το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων , την αξιοπρέπεια και την περηφάνια για τον εαυτό τους, την αγάπη για το περιβάλλον και τον τόπο τους
• γιατί θέλω να υποστηρίξω τον πολύπαθο αυτό – πλην χαρακτηρισμένο Γη της Επαγγελίας- νομό μας που έχει περισσότερο από κάθε άλλον άμεση ανάγκη να γίνουν ΠΡΑΞΗ οι θέσεις των ΟΠ, για να επουλώσει τις πληγές του και να θεμελιώσει προοπτική για τα παιδιά του
• γιατί πονάω αυτήν την ΕΛΛΑΔΑ που πληγώσαμε σκληρά και γιατί της οφείλουμε νέα ευκαιρία με καθαρή συνείδηση και βλέμμα
• γιατί η ΕΛΠΙΔΑ πεθαίνει τελευταία, κι εγώ περιμένω δυο εγγόνια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...