Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Πού θα δημιουργηθούν Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στην Ηλεία


doy_pirgou1aΣτη δημιουργία 99 Κέντρων Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων και την κατάργηση 127 εφοριών σε όλη η χώρα δρομολογεί μέχρι το τέλος του έτους το υπουργείο
Οικονομικών. Σύμφωνα με το σχέδιο ανασυγκρότησης του φοροεισπρακτικού και φοροελεγκτικού μηχανισμού, 114 εφορίες θα παραμείνουν σε λειτουργία ενώ θα καταργηθούν σε 127 σε όλη την Ελλάδα.

Στο πόρισμα της επιτροπής για την αναδιοργάνωση των εφοριών συστήνεται η άμεση λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, οπουδήποτε διακόπτεται η λειτουργία μιας ΔΟΥ.

Το πρώτο διάστημα τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Κοινού, μέχρι ολοκλήρωσης της μηχανογραφικής συγχώνευσης των αρχείων θα λειτουργούν με χειρόγραφες διαδικασίες. Με την μηχανογραφική ενοποίηση των αρχείων τα Γραφεία αυτά θα λειτουργούν ως απομακρυσμένοι σταθμοί εργασίας των ΔΟΥ Υποδοχής.

Τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Κοινού θα πρέπει να στεγαστούν σε χώρο που θα παραχωρήσει δωρεάν το Υπουργείο Εσωτερικών (π.χ. στο χώρο του ΚΕΠ ή του ΟΤΑ), ακόμη και όταν υπάρχει ιδιόκτητο κτίριο στο Νομό, ώστε να μην προκύπτουν λειτουργικές δαπάνες που επιβαρύνουν το Υπουργείο Οικονομικών (π.χ. ασφαλείς τηλεπικοινωνιακές γραμμές σύνδεσης κλπ). Τα Γραφεία αυτά θα μπορούσαν να ονομαστούν, π.χ. Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) ή Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογικών Υπηρεσιών (ΚΕΦΥ).

Σύμφωνα με το σχέδιο τα ΚΕΦ θα έχουν τις εξής ενδεικτικές αρμοδιότητες:

-Χορήγηση φορολογικών εντύπων, παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για την συμπλήρωσή τους και την συνυποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών κλπ.

- Αποδοχή φορολογικών αιτημάτων και επίλυσή τους, καθώς και διαβίβασή τους στις ΔΟΥ και την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου, όπου απαιτείται.

-Προσωρινή παραλαβή δηλώσεων, έλεγχος των στοιχείων των δηλούντων, καταχώρηση των δηλώσεων στο βιβλίο πρωτοκόλλου του Γραφείου χορήγηση βεβαίωσης για την κατάθεση της δήλωσης και των συνυποβαλλομένων δικαιολογητικών, αποστολή των δηλώσεων στην αρμόδια ΔΟΥ και χορήγηση αντιγράφων ή βεβαιώσεων μετά την επιστροφή τους από την αρμόδια ΔΟΥ. Βασική προϋπόθεση της παραλαβής είναι η δήλωση να μην συνοδεύεται από άμεση καταβολή φόρου.

-Αιτήσεις για χορήγηση παντός είδους πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων.
Σύμφωνα με το πόρισμα της ειδικής επιτροπής μεταστέγαση αυτών των ΔΟΥ απαιτεί δαπάνες (μεταφοράς, διαρρύθμισης / διαμόρφωσης των χώρων, υποδομών πληροφορικής), οι οποίες εκτιμούνται περίπου σε 4,25 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23% και απρόβλεπτων εξόδων 15,3%), το οποίο μπορεί και να επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ κατά 95%.
Ταυτόχρονα, το έργο των παραπάνω ενοποιήσεων θα αποφέρει όφελος περίπου 19 εκατ. ευρώ στη διετία 2013-2014,

Συνεπώς το κόστος μεταφοράς και διαρρυθμίσεων των κτιρίων που θα στεγάσουν τις ενοποιημένες ΔΟΥ, εφόσον συντρέξουν όλες οι προϋποθέσεις που καταγράφονται στο παρόν πόρισμα, θα αποσβεστεί σε 5,4 μήνες, ενώ αν επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, τότε το κόστος για το δημόσιο θα είναι ελάχιστο.

Βάση του σχεδιασμού Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων θα δημιουργηθούν στην Ηλεία στην Κρέστενα, τα Λεχαινά, τη Ζαχάρω και την Αμαλιάδα.
imerisia.gr-ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ το έργο του Συλλόγου του χωριού μας ....Βασιλική Ιωάν Στριγά: Υπηρεσίες digital and business marketing Σχεδιασμός ιστοσελίδων Social media

 Συνεχίζουν να υπάρχουν κοντά μας με αγάπη και να σκορπίζουν χαμόγελα και αισιοδοξία ....οι οικονομικοί χορηγοί του πολιτιστικού συλλόγου Νε...