Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Πύργος: «Γολγοθάς» για άνεργο ανδρόγυνο που ζει σε λυόμενο με εννέα παιδιά


Πύργος: «Γολγοθάς» για άνεργο ανδρόγυνο που ζει σε λυόμενο με εννέα παιδιά
Μέσα σε ένα παγωμένο λυόμενο και κάτω από δύσκολες συνθήκες προσπαθεί να στεγάσει τα εννιά της παιδιά μια άνεργη μητέρα από τον Πύργο, η οποία μαζί με τον επίσης άνεργο σύζυγό της, προσπαθούν να αντεπεξέλθουν σε εκατοντάδες οικονομικά προβλήματα.


Η Δήμητρα Καλογεροπούλου, που τα τελευταία οκτώ χρόνια διαμένει σε ένα λυόμενο στον οικισμό «Ερμής» του δήμου Πύργου, εκτός από την παγωνιά που καλείται να αντιμετωπίσει τον χειμώνα, ο οποίος έκανε την εμφάνισή του, τώρα, πρέπει να βρει τρόπο να ταΐσει και τα εννιά της παιδιά με τα λιγοστά τρόφιμα που λαμβάνει μία φορά τον μήνα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου Πύργου.

Οι άθλιες συνθήκες υπό τις οποίες ζει η οικογένεια εδώ και οκτώ χρόνια δεν μπορούν να περιγραφούν με λόγια ενώ, η μητέρα, σε καθημερινή βάση, παλεύει να τα βγάλει πέρα.

«Έχουμε οκτώ χρόνια σε αυτό το λυόμενο και δυστυχώς δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα. Δεν έχω κρεβάτια να κοιμίσω τα παιδιά μου ενώ και τρόφιμα δεν υπάρχουν. Από το κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου παίρνουμε μια φορά τον μήνα πράγματα τα οποία δεν φτάνουν σε τίποτα. Έχω εννέα παιδιά και αδυνατώ να τα θρέψω. Και εγώ και ο άντρας μου είμαστε άνεργοι. Η μητρόπολη μόνο μας βοήθησε και μας έδωσε κάποια στρώματα για τα κρεβάτια. Εκτός αυτών είμαστε αναγκασμένοι να πληρώσουμε και το ηλεκτρικό μαζί με το χαράτσι το οποίο φτάνει τα 400 ευρώ περίπου», αναφέρει στο patrisnews η Δήμητρα Καλογεροπούλου.



ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΕΛΟΥ
giakoumelou@gmail.com
patrisnews 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...