Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Γαστούνη: Του διέρρηξαν το σπίτι για... όγδοη φορά!

Ούτε για πρώτη, ούτε για δεύτερη αλλά για…
όγδοη συνεχόμενη φορά, μέσα σε ενάμιση χρόνο, άγνωστοι διαρρήκτες «χτυπούν» το σπίτι του συνταξιούχου, γνωστού παραδοσιακού τραγουδιστή στην ευρύτερη περιοχή της πεδινής Ηλείας, κ. Κώστα Λοΐζου, που βρίσκεται μεταξύ της Γαστούνης και του Παλαιοχωρίου!
Αυτή τη φορά οι άγνωστοι διαρρήκτες «χτύπησαν» μέρα μεσημέρι, το Σάββατο, εκμεταλλευόμενοι την απουσία του κ. Λοΐζου και της συζύγου του από το σπίτι. Όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο σπίτι του βρήκαν παραβιασμένη την κεντρική πόρτα και ένα παράθυρο ενώ η λεία των άγνωστων διαρρηκτών ήταν δύο τηλεοράσεις. Εξάλλου, μετά τις προηγούμενες επτά διαρρήξεις δεν είχε απομείνει και τίποτα άλλο να πάρουν! «Γιατί πάλι εμένα» είπε στο patrisnews με παράπονο ο κ. Λοΐζος και συνέχισε:
«Είναι ένας απλός βιοπαλαιστής που έχω σαν μεράκι να τραγουδάω και να διασκεδάζω τον κόσμο αφιλοκερδώς. Δεν έχω καμία διαφορά με κανέναν και ούτε πλούσιος είμαι, μία μικρή σύνταξη παίρνω που και αυτή μου την έχουν κόψει από παντού και δεν φτάνει για τίποτα. Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω ποιοι είναι αυτοί που κάθε φορά επιλέγουν να διαρρήξουν το σπίτι μου και γιατί το κάνουν. Δεν έχω τίποτα να μου πάρουν. Ας το καταλάβουν αυτό και ας σταματήσουν επιτέλους, δεν αντέχω άλλο».
Στάθης Πουλιάσης
(Stathispatris@Yahoo.com)
patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...