Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

«Πετάχτηκε» για λίγο στην Αμαλιάδα και του διέρρηξαν το σπίτι… για ένατη φορά!


«Στόχος» άγνωστων διαρρηκτών, και μάλιστα για… ένατη φορά μέσα σε διάστημα ενάμιση χρόνου, έγινε το μεσημέρι της Κυριακής, το σπίτι του κ. Κώστα Λοΐζου, ανάμεσα στη Γαστούνη και στο Παλαιοχώρι. Ο κ. Λοΐζος, γνωστός στην ευρύτερη περιοχή της πεδινής Ηλείας ως λαϊκός και παραδοσιακός τραγουδιστής, «πετάχτηκε» για λίγο στην Αμαλιάδα, για να ψηφίσει στις εκλογές του Κυνηγετικού Συλλόγου και επιστρέφοντας βρήκε το σπίτι του… «φύλλο και φτερό»!


«Με έχουν κάνει διάρρηξη άλλες οχτώ φορές αλλά αυτή τη φορά με κατέστρεψαν. Μου μετέτρεψαν το σπίτι σε αχούρι» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Λοϊζος και συνέχισε: «Έσπασαν πόρτες και παράθυρα για να μπουν μέσα και τα έκαναν όλα φύλλο και φτερό. Δεν περίμενα ποτέ, μετά από τόσες διαρρήξεις, ότι θα αντίκριζα αυτή την εικόνα μέσα στο σπίτι μου».

Συνεχίζοντας ο κ. Λοΐζος είπε: «Δεν είχα ακριβά πράγματα και πώς να έχω, αφού μου τα πήραν όλα στις προηγούμενες διαρρήξεις. Μας πήραν όμως πάρα πολλά πράγματα. Μας πήραν ρούχα, τα CD μου, τα μικρόφωνα και τα μηχανήματά μου. Είμαι ένας τραγουδιστής που δεν έχω πια μικρόφωνο…».

Τέλος, ο κ. Λοΐζος είπε: «Τηλεφώνησα στην Αστυνομία και μου είπαν ότι το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να καταθέσω μήνυση κατ’ αγνώστων. Πάνε δηλαδή και τα πράγματά μου και το σπίτι μου που το «διέλυσαν». Δούλευα μια ζωή, από μικρό παιδάκι, έβγαλα μία σύνταξη, που μου την ψαλίδισαν από όλες τις μεριές και την έκαναν… επίδομα και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, να μην τολμάμε να λείψουμε 10 λεπτά από το σπίτι μας, ζώντας με το φόβο των διαρρηκτών… Δεν είναι κατάσταση αυτή, δεν πάει άλλο….»!

Στάθης Πουλιάσης
(Stathispatris@Yahoo.com)
patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...