Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ηλεία: Κραυγή αγωνίας απολυμένου καθηγητή: Δεν αξιολογήθηκα


xountaΚραυγή αγωνίας και απόγνωσης στο Ιόνιον fm από έναν απολυμένο καθηγητή του ΕΠΑΛ Πύργου που έχασε την δουλειά του μια εβδομάδα αφ ότου έγινε πατέρας !
« Χωρίς να αξιολογήσει κάποιος την δουλειά μου , τις γνώσεις μου , την γενικότερη πορεία μου, με πετάνε στον δρόμο σαν σκουπίδι μαζί με χιλιάδες ακόμη συναδέλφους μου. Και καλούμαι να ζήσω την οικογένειά μου χωρίς δουλειά.

Δυστυχώς κάποιοι μας θεωρούν αριθμούς και όχι ανθρώπους. Ας αντιδράσουμε όλοι δυναμικά. Σήμερα είμαστε εμείς αύριο θα είναι άλλοι εργαζόμενοι…» - ανέφερε μεταξύ άλλων στο IONION FM, ο καθηγητής του ΕΠΑΛ Πύργου Ανδρέας Νικολόπουλος.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
 ionionfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...