ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Ηλεία: Χωρίς προσωπικό λειτουργούν τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατακόλου!


 
Τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατακόλου, που σήμερα είναι Λιμενικά Ταμεία, θα πρέπει να ενοποιηθούν σε Ανώνυμη Εταιρεία (Α.Ε.) ώστε να λειτουργήσουν σύγχρονα και αποτελέσματικά. Αυτό αποκάλυψαν στην εκπομπή της ΟΡΤ «Ανοιχτά Χαρτιά» οι πρόεδροι των δύο λιμανιών, Ανδρέας Κορομηλάς και Δημήτρης Αποστολόπουλος.

Τα δύο λιμάνια αλληλοσυμπληρώνονται: Η Κυλλήνη με ετήσιο τζίρο 800.000 ευρώ περίπου είναι επιβατικό και εμπορικό ενώ το Κατάκολο είναι τουριστικό. Στην εκπομπή έγινε μια εντυπωσιακή αποκάλυψη. Τα δύο Λιμενικά Ταμεία ουσιαστικά λειτουργούν χωρίς... προσωπικό. Στην Κυλλήνη υπάρχουν μόλις δυο εργαζόμενοι, ενώ στο Κατάκολο δύο με δίμηνη σύμβαση, δηλαδή κανένας!
 
Ο κ. Κορομηλάς μεταξύ άλλων είπε: «Τα δυο λιμάνια προσφέρουν στην οικονομία της Ηλείας. Στην περιοχή δεν έχουμε ανταγωνιστές. Ωστόσο πρέπει να επιδιώκουμε αύξηση κυρίως της τουριστικής κίνησης. Φέτος είχαμε +7% στις αναχωρήσεις προς τα νησιά και +20% στις αφίξεις. Μίλησα και με τον κ. Βαρβιτσιώτη για την Κυλλήνη και έχουμε ραντεβού στην Αθήνα. Να ξέρετε ότι το υπ. Ναυτιλίας ανταποκρίνεται στα αιτήματά μας και μάλιστα γρήγορα».
 
Ο κ.Αποστολόπουλος στάθηκε στην τουριστική δράση του λιμανιού του. «Είμαστε το δεύτερο λιμάνι της χώρας σε τουριστική επισκεψιμότητα, μετά τον Πειραιά. Ελάχιστοι το γνωρίζουν αυτό. Όμως πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να παραμένει ο τουρίστας περισσότερο, να μην του δείχνουμε μόνο την Αρχαία Ολυμπία. Υπάρχει και ένα σοβαρό πρόβλημα με τη διάβρωση των ακτών που σίγουρα πρέπει να αντιμετωπιστεί».
 
Οι δύο πρόεδροι μίλησαν με θέρμη για τα δυο αλιευτικά καταφύγια που συνυπάρχουν με τα λιμάνια, ενώ υπογράμμισαν την ανάγκη σύγχρονης μαρίνας ώστε να αυξηθεί η επικεψιμότητα μικρών σκαφών (που πάντως και τώρα εξυπηρετούνται και στην Κυλλήνη και στο Κατάκoλο).
 
Τέλος ο κ. Κορομηλάς παραδέχθηκε το εξής πρόβλημα: Ενώ οι εργασίες εκβάθυνσης δημιούργησαν βάθος εννέα μέτρων μέσα στο λιμάνι και μπορούν να ελλιμενιστούν μεγάλα πλοία, έξω από το λιμάνι το βάθος είναι... μικρότερο και τα πλοία αυτά δεν μπορούν να μπουν! Κανείς δεν σκέφτηκε ότι πρέπει να αποκατασταθεί και ο βυθός έξω από το λιμάνι.
 patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: