Τα δύο λιμάνια αλληλοσυμπληρώνονται: Η Κυλλήνη με ετήσιο τζίρο
800.000 ευρώ περίπου είναι επιβατικό και εμπορικό ενώ το Κατάκολο είναι
τουριστικό. Στην εκπομπή έγινε μια εντυπωσιακή αποκάλυψη. Τα δύο
Λιμενικά Ταμεία ουσιαστικά λειτουργούν χωρίς... προσωπικό. Στην Κυλλήνη
υπάρχουν μόλις δυο εργαζόμενοι, ενώ στο Κατάκολο δύο με δίμηνη σύμβαση,
δηλαδή κανένας!
Ο κ. Κορομηλάς μεταξύ άλλων είπε: «Τα δυο λιμάνια προσφέρουν στην
οικονομία της Ηλείας. Στην περιοχή δεν έχουμε ανταγωνιστές. Ωστόσο
πρέπει να επιδιώκουμε αύξηση κυρίως της τουριστικής κίνησης. Φέτος
είχαμε +7% στις αναχωρήσεις προς τα νησιά και +20% στις αφίξεις. Μίλησα
και με τον κ. Βαρβιτσιώτη για την Κυλλήνη και έχουμε ραντεβού στην
Αθήνα. Να ξέρετε ότι το υπ. Ναυτιλίας ανταποκρίνεται στα αιτήματά μας
και μάλιστα γρήγορα».
Ο κ.Αποστολόπουλος στάθηκε στην τουριστική δράση του λιμανιού του.
«Είμαστε το δεύτερο λιμάνι της χώρας σε τουριστική επισκεψιμότητα, μετά
τον Πειραιά. Ελάχιστοι το γνωρίζουν αυτό. Όμως πρέπει να βρούμε τρόπους
ώστε να παραμένει ο τουρίστας περισσότερο, να μην του δείχνουμε μόνο την
Αρχαία Ολυμπία. Υπάρχει και ένα σοβαρό πρόβλημα με τη διάβρωση των
ακτών που σίγουρα πρέπει να αντιμετωπιστεί».
Οι δύο πρόεδροι μίλησαν με θέρμη για τα δυο αλιευτικά καταφύγια που
συνυπάρχουν με τα λιμάνια, ενώ υπογράμμισαν την ανάγκη σύγχρονης
μαρίνας ώστε να αυξηθεί η επικεψιμότητα μικρών σκαφών (που πάντως και
τώρα εξυπηρετούνται και στην Κυλλήνη και στο Κατάκoλο).
Τέλος ο κ. Κορομηλάς παραδέχθηκε το εξής πρόβλημα: Ενώ οι εργασίες
εκβάθυνσης δημιούργησαν βάθος εννέα μέτρων μέσα στο λιμάνι και μπορούν
να ελλιμενιστούν μεγάλα πλοία, έξω από το λιμάνι το βάθος είναι...
μικρότερο και τα πλοία αυτά δεν μπορούν να μπουν! Κανείς δεν σκέφτηκε
ότι πρέπει να αποκατασταθεί και ο βυθός έξω από το λιμάνι.
patrisnews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου