Ηλεία: Έκαψαν αυτοκίνητο έξω από το σπίτι του ιδιοκτήτη του στη Γαστούνη!


Στις φλόγες τυλίχθηκε το βράδυ της Δευτέρας στη Γαστούνη Ι.Χ. αυτοκίνητο, όταν άγνωστοι το πλησίασαν και τοποθετώντας ξυλαράκια δίπλα από τις ρόδες του και κάτω από τον χώρο του κινητήρα, άναψαν φωτιά.

Οι φλόγες δεν άργησαν να επεκταθούν και μέσα σε ελάχιστα λεπτά είχαν «καταπιεί» το αυτοκίνητο. Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, κ. Θανάσης Παναγιωτόπουλος, βρισκόταν μέσα στο σπίτι του χωρίς να αντιληφθεί το παραμικρό, παρά μόνο όταν ειδοποιήθηκε από τον γείτονά του!
«Ήταν περίπου στις 10:30 το βράδυ όταν μου χτύπησε ο γείτονας την πόρτα και μου είπε να βγω γιατί καιγόταν το αυτοκίνητό μου» είπε στο Patrisnews.com ο κ. Παναγιωτόπουλος και συνέχισε: «Ήμασταν όλη η οικογένεια μέσα στο σπίτι και δεν είχαμε καταλάβει τίποτα. Όταν βγήκα έξω βρήκα το αυτοκίνητο να καίγεται. Βάλαμε ένα λάστιχο που έχουμε στη βρύση και προσπαθήσαμε να το σβήσουμε. Πήγα να ανοίξω το καπό αλλά δεν άνοιγε, οπότε το άνοιξα με έναν λοστό. Όλος ο χώρος όμως της μηχανής ήταν ήδη καμένος, δεν μπορέσαμε να σώσουμε τίποτα. Το αυτοκίνητο καταστράφηκε ολοσχερώς».
Το Ι.Χ. αυτοκίνητο ωστόσο ήταν κάτι παραπάνω από ένα από μεταφορικό μέσο για την οικογένεια του κ. Παναγιωτόπουλου που είπε στο patrisnews.com: «Με αυτό το αυτοκίνητο ζούσα την οικογένειά μου. Όποτε έβρισκα μεροκάματο πήγαινα με αυτό για δουλειά, έφερνα ξύλα για να ζεστάνω τα εγγόνια μου, το αυτοκίνητο αυτό ήταν εργαλείο. Τώρα δεν έχω τίποτα, δεν έχω κάποιον να με βοηθήσει αλλά ούτε και χρήματα να πάρω κάποιο άλλο. Δεν έχω διαφορές με κανέναν, δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ήρθε μέσα στο σπίτι μου να μου κάνει αυτό το κακό».
Από τη φωτιά παραλίγο να κινδυνεύσει και το σπίτι του κ. Παναγιωτόπουλου, καθώς στον χώρο που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, είχε αποθηκευμένα τα ξύλα για το τζάκι του.
«Πρόλαβα και έσβησα τη φωτιά πριν πάρουν φωτιά τα ξύλα και καεί και το σπίτι μου» είπε στο patrisnews.com και συνέχισε: «Όταν την έσβησα τελείως πήγα στην Αστυνομία και το κατήγγειλα. Τι να το κάνω όμως από τη στιγμή που το αυτοκίνητό μου καταστράφηκε και δεν έχω πλέον με τι να ζήσω την οικογένειά μου».
Στάθης Πουλιάσης
(Stathispatris@Yahoo.com)
patrisnews.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ