Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ...

 
Ύστερα από μεγάλο πόλεμο αμφισβήτησης που επιχείρησαν κάποιοι ,,θεωρώ σωστό να ρίξω τους τόνους και να παραμείνω απαθής προς τους εκλογικούς ρυθμούς που κάποιοι υποστηρίζουν και θέλουν να μειώσουν εμένα αλλά και το blog
...το blog είναι για την ενημέρωση μικρή η μεγάλη όπως θέλετε να την καταλάβετε...και για την ανάδειξη του τόπου μου ...και ειδικότερα του χωριού μου ...
Είχα ,έχω και θα έχω τους περισσότερους υποψηφίους φίλους μου...Οι εκλογές δεν θα σταθούν εμπόδιο συναισθημάτων φιλίας και αιτία μίσους για ακαταλαβίστικο λόγο ,γιατί και μετά τις εκλογές θα πιούμε μαζί καφεδάκι και θα κάνουμε την καλή μας παρέα με όλους ...
Έζησα σε ένα μικρό χωριό και το τιμώ με το παραπάνω ...δεν θα πέσω θύμα συμφερόντων κανενός συνδυασμού κανενός υποψηφίου και κανενός θερμού υποστηρικτή συνδυασμού ...
Έχω αξιοπρέπεια και θέλω να είμαι με όλους φίλος ...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
{{ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ...
ΑΠΛΟ ΓΚΑΛΟΠ...ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ }}
Συγχαρητήρια σε αυτούς που γνωρίζουν περισσότερα τεχνικά θέματα υπολογιστών ...ως αληθής παραδέχομαι ότι εγώ δεν γνωρίζω πολλά  ..και αφού δεν ξέρω να κλειδώσω  {{τις IP και τις MAC ADDRESS ώστε να μην μπορεί να ξανά ψηφίσει κάποιος}} και να μην τίθεται το blog  υπό αμφισβήτηση και εγώ προσωπικά  το Γκάλοπ σταματά εδώ
Εγώ αποχωρώ αξιοπρεπώς..Θα επανέλθω αφού μάθω να κλειδώνω ...{{τις IP και τις MAC ADDRESS ώστε να μην μπορεί να ξανά ψηφίσει κάποιος}} 


Τα αποτελέσματα μέχρι την διαγραφή του γκάλοπ ήταν ..


ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Π.
  47 (7%)
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
  8 (1%)
ΛΑΙΝΑΣ ΤΑΚΗΣ
  186 (30%)
ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
  119 (19%)
ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ
  257 (41%)
ΚΑΛΗ ΕΠΥΤΙΧΑ ΣΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ...Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...