ΑΓΓΕΛΙΚΗ Θ.ΤΣΑΜΠΑ ΥΠΟΨ ΔΗΜ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ {{ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }} ΥΠΟΨ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

                                                            
 
                             Τσαμπά Αγγελική 
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης 
με τον Συνδυασμό «Ένας Δήμος – Ένα Μέλλον» με τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Κορομηλά Ανδρέα. 

Ονομάζομαι
Αγγελική Τσαμπά του Θεοδώρου και της Αθανασίας το γένος Κριτσινέλια από το Νεοχώρι, γεννήθηκα το 1981 στο χωριό του πατέρα μου την Κάτω Παναγιά όπου και μεγάλωσα μέσα σε μία πολύτεχνη οικογένεια.
Τα πρώτα μου σχολικά μαθήματα τα παρακολούθησα στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού μου (την Κάτω Παναγιά) για να συνεχίσω την βασική μου εκπαίδευση στο Γυμνάσιο Νεοχωρίου όπου και αποφοίτησα το 1999 από το Γενικό Λύκειο Νεοχωρίου.
 Εν συνεχεία σπούδασα «Ειδικός Φοροτεχνικού Γραφείου» στο Δημόσιο ΙΕΚ Πατρών όπου και πήρα το πτυχίο μου. 
Από το 2005 έως το 2013 εργάστηκα ως Υπάλληλος Ναυτιλιακού Πρακτορείου στην Κυλλήνη. Κατοικώ στο Κάστρο Χλεμούτσι με τον σύζυγο μου Νικόλαο Αλεξόπουλο του Ανδρέα και τα δύο παιδιά μας την Δήμητρα – Αρχοντούλα 6 ετών και τον Ανδρέα 3 ετών. 

 Είμαι μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέων Κάστρου «Ο Παλαιολόγος» εδώ και ένα χρόνο από την θέση του Αντιπροέδρου και μέσα από συλλογική προσπάθεια προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ προς την τοπική κοινωνία. Αποδέχθηκα την πρόσκληση του κ. Ανδρέα Κορομηλά να συμμετάσχω στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές με τον συνδυασμό του «Ένας Δήμος – Ένα Μέλλον» ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος γιατί αυτός ο τόπος έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους, από ανθρώπους που θα κοιτάξουν ευθέως τα προβλήματα, με δυναμισμό και αυτοπεποίθηση θα αγωνιστούν για την επίλυση τους, με οράματα και ελπίδες θα προχωρήσουν τον Δήμο μπροστά. Όλοι μαζί μπορούμε να αγωνιστούμε και να πετύχουμε ένα καλύτερο μέλλον!!! Ας προσπαθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο Θέλουμε !!! Μπορούμε !!! Το Αξίζουμε!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ