Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Ανδρέας Κορομηλάς: Το ευχαριστήριο μήνυμα του υποψηφίου δημάρχου Ανδραβίδας - Κυλλήνης



koromilas
Φίλες και φίλοι.
    Αγαπητοί μου συνδημότες.
Με την αναγκαία  και επιβαλλόμενη χρονική απόσταση από την πρόσφατη εκλογική διαδικασία, επικοινωνώ και πάλι μαζί σας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το έκανα σε όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Με ειλικρίνεια , εντιμότητα και βαθύ αίσθημα ευθύνης απέναντί σας.
Συναντήθηκα μαζί σας στους χώρους δουλειάς, στις
πλατείες, στους δρόμους και στα καφενεία του τόπου μας. Γνωριστήκαμε, κουβεντιάσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις για τα προβλήματα του Δήμου μας, σας άκουσα και με ακούσατε. Συμφωνήσαμε ότι αυτά που μας χωρίζουν είναι κατά πολύ λιγότερα από αυτά που μας ενώνουν. Συμφωνήσαμε ότι ένας είναι ο Δήμος ένα και το μέλλον μας.
Γιαυτόν  το Δήμο, για τον τόπο μας, για το μέλλον των παιδιών μας, εγώ και οι συνεργάτες μου, κάναμε έναν αγώνα έντιμο, καθαρό και χωρίς ιδιοτέλεια. Δέχθηκα από αρκετούς έντονη κριτική και την αποδέχθηκα, ως όφειλα, στα πλαίσια του γόνιμου διαλόγου πιστεύοντας ακράδαντα ότι η σύνθεση των διαφορετικών απόψεων είναι μια αναγκαιότητα προκειμένου ο τόπος μας να μπει σε τροχιά ανάπτυξης και προόδου. Δέχθηκα ωστόσο, από μια ελαχιστότατη μερίδα συνδημοτών, ύβρεις, συκοφαντίες και λάσπη. Απέφυγα την αντιπαράθεση μαζί τους γιατί το ζητούμενο σε τούτες τις εκλογές δεν ήταν τα πρόσωπα αλλά η διασφάλιση της ηρεμίας και  η ψυχική ενότητα όλων μας προκειμένου να κάνουμε με σκέψη καθαρή την κρίσιμη για τον τόπο επιλογή μας. Προτίμησα, λοιπόν, να αντιπαρατεθώ με  τα χρονίζοντα προβλήματα επιλέγοντας να πορευθώ στη λεωφόρο της διαύγειας και όχι στα σκοτεινά σοκάκια.
Αρκετούς από εσάς δεν κατάφερα να σας πίσω για την ορθότητα των προτάσεών μας και κάνατε μια διαφορετική, από την επιθυμητή για εμάς, επιλογή. Η ευθύνη για αυτό είναι αποκλειστικά δική μου. Ελπίζω στο μέλλον με τη δράση μας στα δρώμενα του Δήμου  να τα καταφέρω. Οφείλω, ωστόσο, να σας ευχαριστήσω θερμά για τη συμμετοχή σας στις διαδικασίες και τη συμβολή σας στη διατήρηση του πολιτισμένου κλίματος μέσα στο οποίο διεξήχθησαν οι εκλογές.
Τους χιλιάδες από εσάς που με την ψήφο σας τιμήσατε την παράταξή μας, από τα βάθη της καρδιάς μου σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ για την εμπιστοσύνη  προς το πρόσωπό μου και προς τους συνεργάτες μου. Σας διαβεβαιώ, με λόγο δεσμευτικό, ότι θα σταθούμε αντάξιοι της τιμής.
Ευχαριστώ με τον πιο θερμό τρόπο τους συνεργάτες μου που με τίμησαν στον υπέρτατο βαθμό με την παρουσία τους, από την πρώτη στιγμή, στο πλευρό μου. Τους ευχαριστώ για τον υπέροχο αγώνα τους, για την εντιμότητά τους, για την αγάπη τους προς τον τόπο μας.
Ευχαριστώ θερμά τους ανθυποψηφίους μου για την ενεργή παρουσία τους στην εκλογική διαδικασία.. τους  διαβεβαιώ ότι ποτέ δεν τους θεώρησα αντιπάλους αλλά φίλους με κοινές για τον τόπο μας αγωνίες.
Συγχαίρω τον Ναμπίλ Μοράντ για την επιτυχία του ευχόμενος κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει. Ένα έργο του οποίου ο βαθμός δυσκολίας είναι κατά πολύ αυξημένος δεδομένης της, κατά γενική παραδοχή, πλήρους εγκατάλειψης του Δήμου από την απερχόμενη δημοτική αρχή.  Δεσμεύομαι ότι στο  κάθε τι  το θετικό θα είμαι δίπλα του υποστηρικτής και συμπαραστάτης. Ταυτόχρονα θα είμαι απέναντί του σκληρός, πλην όμως δίκαιος, κριτής του σε κάθε τι το αρνητικό.
Αγαπητοί μου συνδημότες.
Οι στιγμές είναι ιστορικά κρίσιμες για τον Δήμο μας, για το παρόν και το μέλλον μας. Σας καλώ όλους, τον καθένα και την καθεμιά προσωπικά, να ξεπεράσουμε τα μικρά και τα ασήμαντα που μας χωρίζουν, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να συμπορευθούμε σε έναν κοινό αγώνα για να κατακτήσουμε μαζί τα μεγάλα και σημαντικά, αυτά που θα φέρουν τον τόπο μας εκεί που του αρμόζει, εκεί που μας αξίζει.
Σας ευχαριστώ θερμά όλους.
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ. ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

Πηγή

ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...