Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ



Έχοντας υπόψιν την προσφάτως αναγγελία της παραιτήσεώς μου από τα καθήκοντα του γεν.γραμματέα και μέλους του ΔΣ του συλλόγου Νεοχωριτών Αθήνας ,
έχω την υποχρέωση να ενημερώσω  όλους αυτούς που διαστρέβλωσαν τα όσα έγραψα και περί παραιτήσεως μου .

-Ζητώ συγνώμη δημοσίως από τον  πρόεδρο και στα μέλη του ΔΣ για τα όσα έγραψα και εφόσον θεωρούνται θιγμένοι από τα γραφόμενά μου ..Και οφείλω να πω ότι ουδέποτε  θεώρησα ηθικούς αυτουργούς  και στα όσα ανέφερα δεν αναφερόμουν στα μέλη του ΔΣ ,αλλά επειδή πολλά ακούγονται από πολλούς εκτός συλλόγου ή μέλη τα οποία δεν παρευρίσκονται σχεδόν ποτέ σε εκδηλώσεις του συλλόγου αλλά μόνο να ασκούν κριτική ξέρουν καλό θα είναι να βοηθούν όχι μόνο μια φορά αλλά συχνότερα ...
Καλό θα είναι όσοι δεν έχουν καμιά σχέση με τον σύλλογο να μην  ασχολούνται .

Το παρών ΔΣ εργάζεται για το καλό του συλλόγου και δεν είναι αυτοί οι οποίοι με οδήγησαν να πάρω την απόφαση να παραιτηθώ.
Μπορεί να υπήρχαν αντιπαραθέσεις αλλά θεωρείται σωστό να υπάρχουν μόνο έτσι γίνεται σωστή δουλειά .
Ανταλλαγή απόψεων και ιδεών είναι η ιδανική λύση να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα ...
Αν δεν συμφωνούμε δεν έπεται ότι υπάρχει έχθρα ,με όσους δεν συμφώνησαν στην ιδέα μας και πρότασή μας ....
Λάθη έγιναν πολλά και από αυτά οδηγηθήκαμε και διορθωνόμαστε μέρα με την μέρα .
Μόνο όσοι δεν δουλεύουν δεν κάνουν λάθη
Με όλα τα μέλη του ΔΣ συνεργάστηκα βοήθησα και βοηθήθηκα  και δεν έχω να ρίξω ευθύνες και να εξαπολύω κακίες απολύτως σε κανέναν και για τίποτα,...
Αποφάσεις παίρναμε και αν δεν συμφωνούσαμε ήμουν υποχρεωμένος να ασπαστώ και σεβαστώ την γνώμη της πλειοψηφίας. 'Άσχετα αν συμφωνούσα ή όχι ..
Επειδή λοιπόν ενημερώθηκα ότι το ύφος των αναγραφομένων περί παραιτήσεως μου διαστρεβλώθηκε με αντίκτυπο στην μετέπειτα πορεία του συλλόγου ...
Επαναλαμβάνω ότι το παρών ΔΣ ουδέποτε με ώθησε σε μια τέτοια κίνηση να παραιτηθώ  .
Οι λόγοι είναι καθαρά προσωπικοί και δεν αφορούν κανέναν άσχετο με τον σύλλογο !!!!
Με το ΔΣ δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα .
Ευχαριστώ όλα τα μέλη για την συνεργασία και εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους .
Εγώ εμμένω στην απόφασή μου να παραιτηθώ ...
Με εκτίμηση
προς όλο το ΔΣ και σε όλους όσους με έχουν στηρίξει και βοηθούν ηθικά ,οικονομικά και στηρίζουν τον σύλλογο ....

Στριγάς Ιωάννης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...