ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015

Ακυρώθηκε κι επίσημα η δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος


olympiaodos1_1
Αυτό που όλοι περιμέναμε σήμερα δημοσιεύθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ με κάθε επισημότητα. Το Υπουργείο ΟΙΚΥΝΑΤ και ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών με απόφαση του Υπουργού, Γιώργου Σταθάκη, ακύρωσε τον αναμενόμενο για την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015 διαγωνισμο για ένα από τα μεγάλα έργα της επόχης, της μετατροπής του δρόμου Πάτρα - Πύργος σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Όπως αναφέρει το σκεπτικό της απόφασης σύμφωνα με
την ειδική διάταξη 46516/2014 το έργο εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην ΕΕ. Αναφέρει πως πρόκειται για παρέκκλιση με απόφαση του τότε Υπουργού ΠΟΜΕΔΙ ώστε το στάδιο της κατάθεσης των προσφορών να μην είναι ενιαίο αλλά να διαιρείται σε 2 διακριτά επί μέρους στάδια.

Ουσιαστικά το επόμενο διάστημα αναμένεται η ένταξη του έργου στο ΣΕΣ 2014-2020 καθώς έχει υποβληθεί σχετική πρόταση στην Κομισιόν. Στη συνέχεια το σκεπτικό αναφέρεται πως κρίνει σκόπιμο να επανεξεταστει ο τρόπος δημοπράτησης του έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020 για να είναι δυνατή η δημοπράτηση του σε ενιαίο στάδιο (χωρίς την εφαρμογή παρέκκλισης), το οπόίο θα συμβάλλει στο να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης και επιπλέον να συνεκτιμηθούν οι πιθανές τροποποιήσεις των τευχών δημοπράτηση ύστερα από την Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας ΜΕΤΚΑ.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
Επί της ουσίας το έργο όπως το ξέραμε "πέθανε". Είναι πολύ πιθανό να δούμε να κόβεται οχι σε 2 ή 3 αλλά ακόμα και σε 7 ή 8 εργολαβίες για να υπάρχει δικαιότερη κατανομή. Χρονικά το έργο θα πάει πολύ πίσω καθώς εφόσον επανέλθει σαλαμοποιημένο τότε οι πολλαπλές διεξαγωγές διαγωνισμών είναι πιθανόν να φέρουν μεγάλες καθυστερήσεις από ενστάσεις και προσφυγές των συμμετεχόντων, πράγμα που είναι το συνηθέστερο, ειδικά στα μεγάλα έργα. Να θυμίσουμε πως το έργο έχει κόστος 443 εκ.ευρώ και επρόκειτο για το μεγαλύτερο οδικό έργο της χρονιάς.

Πηγή

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: