ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Ο Αλέξανδρος Σπηλιάδης από τα Λεχαινά στη λίστα των επιτυχημένων "under 40" επιχειρηματικών


spiliadis1aΤo 2007 άρχισε να εξερευνά την προοπτική, και να ανακαλύπτει τις ευκαιρίες που έκρυβε το «ακατέργαστο διαµάντι» της ελληνικής υπαίθρου. Επένδυσε στη γη και από τις 2.000 ρίζες
ελαιόδενδρων του παππού του, σήµερα ο ελαιώνας του µετρά 40.000 δένδρα κα αποτελεί ίσως τον µεγαλύτερο στην επικράτεια. Ο προσανατολισµός του είναι κυρίως εξαγωγικός και προϊόν του βρίσκεται στα ράφια µεγάλων ξένων delicatessen. Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Σπηλιάδη από τα Λεχαινά, όπου βρίσκεται στη θέση 30 της λίστας με τους πιο επιτυχημένους "under 40" επιχειρηματίες της χώρας μας.
Ο Αλέξανδρος Σπηλιάδης , ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Elaia, μοιράζει τη ζωή του ανάμεσα στα Λεχαινά της Ηλείας, όπου βρίσκεται ο ελαιώνας του, την Αθήνα όπου βρίσκεται η οικογένεια του και ολόκληρο τον πλανήτη, όπου ταξιδεύει για να πουλήσει το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο παραγωγής του. Η επιλογή του να στραφεί στον πρωτογενή αγροτικό τομέα δεν ήταν καθόλου προφανής και ο σκεπτικισμός για την απόφαση του αυτή ακόμη και από την ίδια την οικογένεια του σοβαρός.
«Νοιώθω σχεδόν αναρχικός. Σπούδασα πολιτικός μηχανικός αλλά πάντοτε ήθελα να γίνω επιχειρηματίας. Δεν είχα το πάθος της επιστήμης. Με ενδιέφερε η δημιουργία και ο ολοκληρωμένος έλεγχος μιας δραστηριότητας, απλώς δεν ήξερα πώς να λύσω την εξίσωση».
Οι γονείς του-γιατροί και οι δύο- και η φαρμακοποιός γιαγιά του, προσπάθησαν να τον μεταπείσουν, όταν αποφάσισε να αξιοποιήσει την αγροτική έκταση που κληρονόμησε από τον παππού του. «Αντέταξα πώς αν όλοι παρέχουμε υπηρεσίες, σ’αυτή τη χώρα, ποιος επιτέλους θα παράγει;» To 2007 άρχισε να εξερευνά την προοπτική, και να ανακαλύπτει τις ευκαιρίες που έκρυβε το «ακατέργαστο διαμάντι» της ελληνικής υπαίθρου. Επένδυσε στη γη και από τις 2.000 ρίζες ελαιόδενδρων του παππού του, σήμερα ο ελαιώνας του μετρά 40.000 δένδρα κα αποτελεί ίσως τον μεγαλύτερο στην επικράτεια. Αυτό το μέγεθος, του έδωσε την κρίσιμη μάζα να δημιουργήσει το δικό του επώνυμο προϊόν, να ξεφύγει από την «μάστιγα» του χύμα ελαιολάδου, και να καρπωθεί την προστιθέμενη αξία που προσφέρει το τυποποιημένο προϊόν.
Μετά τη φύτευση, τη φροντίδα και την αναμονή της πρώτης παραγωγής, η Eleia άρχισε να «αποδίδει καρπούς». Έχοντας στα χέρια του ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, απόλυτα ελεγχόμενο και με πλήρη ιχνηλασιμότητα, προσανατολίστηκε στην ανάπτυξη ενός δικτύου εμπορικών σχέσεων με έμφαση στις εξαγωγές. Σήμερα, εξάγει το 98% στο εξωτερικό σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, o Καναδάς, το Ντουμπάι, το Μπαχρέιν, η Βρετανία και η Γερμανία και τοποθετείται σε delicatessen ακόμη και στα ράφια του Harrods. Αυτή η προσπάθεια έγινε σχεδόν πόρτα-πόρτα από τον Αλέξανδρο Σπηλιάδη.
«Πήγα προσωπικά σε όλες τις εκθέσεις και στις αγορές όπου θα ταίριαζε να τοποθετηθεί το λάδι μου. Δεν ξέρω αν είναι premium. Σίγουρα δεν είναι φθηνό (τα 500ml πωλούνται από 18 έως 25 ευρώ στο ράφι) αλλά είναι σαφώς ένα προιόν κατανάλωσης, ανταγωνιστικό σε σχέση με τα ομοειδή ποιοτικά ελαιόλαδα».
Ο ανταγωνισμός –κυρίως από την Ιταλία- είναι ισχυρός αλλά τον αντιμετωπίζει με αυτοπεποίθηση. Σήμερα θεωρεί ότι έχει γίνει το πρώτο βήμα, και πρέπει να ακολουθήσουν οι επόμενες κινήσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του brand, οι πωλήσεις του οποίου τρέχουν αλματωδώς. Το 2013 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 350% ενώ αντίστοιχη αύξηση αναμένει και για το 2014, υπογραμμίζοντας ότι αυτό είναι λογικό για μια τόσο «νεαρή εταιρία» έως ότου αυτή βρει την ισορροπία της. Στα άμεσα σχέδια του, είναι η δημιουργία κεντρικού γραφείου στην Αθήνα για την καλύτερη υποστήριξη των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, ενώ σχεδιάζει τη δημιουργία ιδιόκτητου εμφιαλωτηρίου στα Λεχαινά.
Διατηρεί επίσης σχέδια για το λανσάρισμα ενός ελαιολάδου χαμηλότερης τιμής, ώστε να διεισδύσει και σε πιο μαζικούς χώρους πέραν των delicatessen.
*Φωτογραφία: Γιώργος Μάκκας

Πηγή

fortunegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: