Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Σοκαρισμένη η Κορακάκη: Δεν έχω χώρο να προπονηθώ, σε ένα μήνα έχω Παγκόσμιο


Σοκαρισμένη η Κορακάκη: Δεν έχω χώρο να προπονηθώ, σε ένα μήνα έχω Παγκόσμιο [βίντεο]


Χρυσή Ολυμπιονίκης στο Ρίο πριν λίγες ημέρες και τώρα δεν έχει καν χώρο να κάνει προπόνηση στη Δράμα.
Πρώτη μέρα
προπόνησης για την χρυσή και χάλκινη Ολυμπιονίκη του Ρίο, Άννα Κορακάκη, μετά τις ολιγοήμερες διακοπές της στην Γαλλία. Η Δραμινή αθλήτρια βρέθηκε για πρώτη φορά στο χώρο του σκοπευτηρίου που έκανε τις προπονήσεις της και η εικόνα που αντίκρισε προκάλεσε την απογοήτευση και τον εκνευρισμό της. Και αυτό διότι το σκοπευτήριο έχει γκρεμιστεί.
Η 20χρονη ετοιμάζεται για τον τελικό Παγκοσμίων Κυπέλλων στην Ιταλία στις αρχές Οκτωβρίου και πήγε να κάνει προπόνηση. Αλλά δεν τα κατάφερε...
«Είχα σοκαριστεί από τις φωτογραφίες που είχα δει από το Ρίο μέσω Ίντερνετ... Αλλά το σοκ όταν έφτασα εδώ και είδα τον χώρο ήταν ακόμα μεγαλύτερο, παρότι ήμουν προετοιμασμένη, έχοντας δει βίντεο και φωτογραφίες. Έχω, ήδη, δηλώσει ότι είμαι πάρα πολύ απογοητευμένη. Περισσότερο εκνευρισμένη είμαι και απογοητευμένη. Περίμενα, έπειτα και από κάποιες συνεννοήσεις, να βρω ένα ξύλινο σπιτάκι, το οποίο είχαν πει ότι θα το τοποθετήσουν εδώ, ώστε να μπορώ να κάνω τις προπονήσεις μου για τον τελικό Παγκοσμίων Κυπέλλων, που είναι σε λιγότερο από έναν μήνα στην Ιταλία. Ο χρόνος μου είναι πάρα πολύ περιορισμένος ήδη. Έπρεπε ήδη σήμερα να ξεκινήσω προπονήσεις. Γι' αυτό ήρθαμε εδώ σήμερα. Δεν μπορώ να προπονηθώ εδώ όπως βλέπετε, δεν υπάρχει τίποτα! Οπότε, αναγκαστικά θα πάω πίσω τις προπονήσεις μου » δήλωσε η Άννα Κορακάκη στο dramini.gr, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του πατέρα της.
Πηγή: dramini

Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...