Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ

                         ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ 
                          ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ 
                   

                           







                      






                                 Υ   Π   Ο   Ψ   Η    Φ   Ι   Ο     Ι 



                                
                                                     


 
1.Βαγγελάκου –Ζαφειροπούλου Αντωνία του Ιωάννη :γεννήθηκα 30-6-1979 .Απόφοιτος ΙΕΚ Πυργου Ειδικός Φοροτεχνικού .Ειμαι παντρεμένη με τον Χρήστο  Δημ Ζαφειρόπουλο και πολύτεκνη  μητέρα 4 παιδιών .
Ασχολούμαι με την ανατροφή των παιδιών ,οικιακά καθώς και με βοήθεια στις εργασίες του συζύγου μου .Είμαι ταμίας στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του γυμνασίου  Νεοχωρίου.
Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά καθώς θα πορευτώ σύμφωνα με την έμπειρη γνώμη του τωρινού μας προέδρου  θέλω να βοηθήσω και θα προσπαθήσω για το καλύτερο  του χωριού μας



2.Γεωργόπουλος Παναγιώτης του Δημητρίου :Γεννήθηκα στο Νεοχώρι 27 ΜαΪου 1963 Είμαι εργολάβος οικοδομών, εκλεγμένο μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου  ,ως κοσμήτωρας Μου αρέσει η ανάμειξη με τα κοινά και όπως έχω αποδείξει μπορώ να βοηθήσω πολύ και έμπρακτα σε ότι εργασία μου έχει ανατεθεί ,χωρίς σκοπιμότητες αμερόληπτα και αφιλοκερδώς
Το ίδιο θα κάνω και με την εκλογή μου στα κοινά της τοπική αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα στο έργο της κοινότητας μας .

 


3.Καρρά Αννα του Παναγιώτη  : γεννήθηκα 5-12-1982 Είμαι πτυχιούχος ΑΤΕΙ τοπικής  Αυτοδιοίκησης
Εχω δική μου επιχείρηση στο Νεοχωρι Κυλλήνης αππο το 2013  κατάστημα ετοίμων γυναικείων ανδρικών , παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ .
Έχω εργαστεί με σύμβαση στον Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης και συμμετέχω εθελοντικά και επί 2ετίας στον πολιτιστικό σύλλογο Νεοχωρίου{{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}
Ασχολούμαι με ερασιτεχνική θεατρική ομάδα στο Νεοχώρι με τα παιδιά κυρίως και έχουμε ανεβάσει στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων το έργο του Αριστοφάνη {{ΕΙΡΗΝΗ}}
Και εγώ δηλώνω παρών με δύναμη και θέληση για την καλυτέρευση του χωριού μας, γι αυτό και συμμετάσχω στην εκλογική αναμέτρηση των προσεχών εκλογών .




4.Στριγάς Ιωάννης του Γεωργίου :γεννήθηκα στο Νεοχώρι Μυρτουντίων 15 Φεβρουαρίου 1969 .Παντρεμένος  με την  Μαγδαληνή Μαστροπαναγιωτοπούλου ,έχω μια κόρη την Βασιλική 21 ετών φοιτήτρια στο 3ο έτος του τμήματος Διοίκησης επιχειρήσεων  στην Κοζάνη .Είμαι συνταξιούχος Ανθυπασπιστής του Πολ Ναυτικού ,με ειδικότητα νοσηλευτή .Έχω τελειώσει το Γεν. Λύκειο Λεχαινών .έχω ειδικευτεί στον τομέα υγιεινής και πρώτων βοηθειών στην νοσηλευτική φροντίδα ασθενών καθώς και στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση .Έχω διατελέσει πλήρωμα σε πλοία επιφάνειας και υποβρύχια του πολεμικού ναυτικού καθώς και νοσηλευτικό προσωπικό στο Ναυτικό νοσοκομείο Αθηνών ,Ναυτικού νοσοκομείου Πειραιώς και στην  γραμματειακή υποστήριξη της Ανωτάτης Ναυτικού υγειονομικής επιτροπής .
Το 2010 με πείσμα και αγάπη προς το χωριό μας  κατάφερα να επαναλειτουργήσει ο αδρανής  επί 27 χρόνια σύλλογος Νεοχωριτών Αθήνας και εν συνεχεία επί διετίας έγινα με την στήριξη  των Νεοχωριτων Αθήνας πρόεδρος του συλλόγου.

Στα κοινά και στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν ασχολήθηκα ποτέ λόγω έλλειψης πολιτικής παιδείας.

Ξεκινάμε λοιπόν από χαμηλά και με την στήριξη σας θα προσπαθήσω να μάθω πολλά και να καταφέρω περισσότερα  .Δεν έχω συνηθίσει να υπόσχομαι  για όσα δεν μπορώ να κάνω ,αλλά να προσπαθώ για αυτά  που πρέπει, όσα μπορώ και όσα μου επιτρέπουν  .
Ζητώ την στήριξη σας και πιστεύω μαζί να καταφέρουμε πολλά .







5.Τσάκος Βασίλειος του Αδάμ :Γεννήθηκα στην Πάτρα Αχαΐας 7 Οκτωβρίου  1980  και όλα τα χρόνια της ζωής μου ζω στο Νεοχώρι .Τελείωσα δημοτικό σχολείο και γυμνάσιο στο Νεοχώρι είμαι τελειόφοιτος Τ.Ε.Ε τμήμα θερμουδραυλικών εγκαταστάσεων .Είμαι παντρεμένος με την Κωνσταντίνα Πετρίδη και έχω 2 παιδιά τον Σωτήρη και την Σοφία .Έχω διατελέσει πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου επί δύο συνεχής θητείες   και όπως όλοι γνωρίζεται εκλέχθηκα  πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Νεοχωρίου
Προσπαθώ να αφουγκράζομαι τα συνεχή και ακατάπαυστα προβλήματα που ταλανίζουν το  χωριό μας
Δυσκολίες πολλές και απροσπέλαστες τις οποίες όμως δεν της αφήνω αλλά προσπαθώ να τις ξεπεράσω και να επιλύνω τα όποια και όσα προβλήματα παρουσιάζονται .
Δεν είμαι Θεός να έχω λύση και να δρω άμεσα για ότι συμβαίνει άσχημο στο χωριό μας .Δεν είμαι εγώ ο φταίχτης των προβλημάτων που δεν έχουν λύση ..
Η γραφειοκρατία η εμπάθεια μερικών και η κωλυσιεργία είναι τα μεγάλα και πολλές φορές τα ανυπέρβλητα εμπόδια που μπαίνουν φραγή των όποιων λύσεων .
Το τι προσπάθεια κάνω πιστεύω είναι ορατή από πολλούς .Ήμουν άπειρος και τώρα έχω μια σχετική εμπειρία ξέρω να εργάζομαι για το κοινό συμφέρον και την ευημερία του χωριού μας .
Η στήριξη σας είναι το όπλο μου να συνεχίσω ακούραστα για το χωριό μας
Η απόφαση δική σας .





6.Ψυχογιού Χρυσούλα του Νικολάου :γεννήθηκα στο Νεοχώρι Μυρτουντίων  15 Νοεμβρίου 1969.
Εργάζομαι στην ατομική μας επιχείρηση διατηρώ καφενείο στο χωριό μας .
Είμαι αντιπρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου <<ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ >>
Μου αρέσει να εργάζομαι και να προσφέρω έργο στο χωριό μας προσπαθώντας να το αξιοποιώ με ότι πιο ωραίο και ευεργετικό ,έτσι ώστε να είναι το Νεοχώρι μας τόπος ζωής και πολιτισμού
Για ένα Νιοχώρι που αξίζει πολλά, προσπάθησα και θα συνεχίσω να προσπαθώ .
Η στήριξη σας με γεμίζει αισιοδοξία έτσι ώστε να συνεχίσω να προσφέρω 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...