Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΣΤΡΙΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Γεωργίου : Υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος {{ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ }}


















Στριγάς Ιωάννης του Γεωργίου :
Γεννήθηκα στο Νεοχώρι Μυρτουντίων 15 Φεβρουαρίου 1969 .Παντρεμένος με
την Μαγδαληνή Μαστροπαναγιωτοπούλου ,έχω μια κόρη την Βασιλική 21 ετών φοιτήτρια στο 3ο έτος του τμήματος Διοίκησης επιχειρήσεων στην Κοζάνη .
Είμαι συνταξιούχος Ανθυπασπιστής του Πολ Ναυτικού ,με ειδικότητα νοσηλευτή .
Έχω τελειώσει το Γεν. Λύκειο Λεχαινών .

Έχω ειδικευτεί στον τομέα υγιεινής και πρώτων βοηθειών στην νοσηλευτική φροντίδα ασθενών καθώς και στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση .

Έχω διατελέσει πλήρωμα σε πλοία επιφάνειας και υποβρύχια του πολεμικού ναυτικού καθώς και νοσηλευτικό προσωπικό στο Ναυτικό νοσοκομείο Αθηνών ,Ναυτικού νοσοκομείου Πειραιώς και στην γραμματειακή υποστήριξη της Ανωτάτης Ναυτικού υγειονομική επιτροπής . 

Το 2010 με πείσμα και αγάπη προς το χωριό μας κατάφερα να εργαστώ έτσι ώστε να επαναλειτουργήσει ο αδρανής επί 27 χρόνια σύλλογος Νεοχωριτών Αθήνας και εν συνεχεία επί διετίας έγινα με την στήριξη των Νεοχωριτων Αθήνας πρόεδρος του συλλόγου.

Στα κοινά και στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν ασχολήθηκα ποτέ λόγω έλλειψης πολιτικής παιδείας.
Ξεκινάμε λοιπόν από χαμηλά και με την στήριξη σας θα προσπαθήσω να μάθω πολλά και να καταφέρω περισσότερα .Δεν έχω συνηθίσει να υπόσχομαι για όσα δεν μπορώ να κάνω ,αλλά να προσπαθώ για αυτά που πρέπει, όσα μπορώ και όσα μου επιτρέπουν .

Ζητώ την στήριξη σας και πιστεύω μαζί να καταφέρουμε πολλά .


                  Στριγάς Ιωάννης 
     Υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ  ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...