Χρυσούλα Νικ.Ψυχογιού : Συνεχίζουμε την προσπάθεια της ευημερίας του Νεοχωρίου ((....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!! ))...

 


Μετα την διεξαγωγή των  αυτοδιοικητικών  εκλογων για τους υποψηφίους και την ανακοίνωση των τελικών αποτελέσματων  θελω να ευχαριστησω θερμά όλους εσας που με στηρίξατε με τον σταυρό προτίμηση σας ακομα και αυτους που ηθελαν να με στηριξουν αλλα δεν μπορουσαν για καποιους λόγους και επισης ευχαριστω όλους αυτους που πιστεψαν σε μενα ...

Να δωσω τα συγχαρητηρια μου για τους νεοεκλεγεις συνδημοτες και συγχωριανούς .

Επισης θέλω να εκφράσω τα συγχαρητηριά μου για την υγειη αγωνα που έδωσαν οι για εναμιση μηνα αντίπαλλοι στον πολιτικο αυτοδιοικητικό στίβο .Δεν δωσαμε δικαιώματα δεν παρεκτραπηκαμε και τωρα συνεχιζουμε να λεμε καλημερα και μοιραζουμε χαμογελο μεταξυ μας οπως κανουμε παντα .

Συγχαιρω τον για μια ακομα 4ετια δημαρχό μας Κο Ιωάννη Λέντζα  τον οποίο και στηριξα τόσο εγω όσο και οι συνυποψήφιοι μου για το τοπικό συμβούλιο του Χωριού μας Νεοχωρίου Μυρτουντίων Ηλείας.

Σας υπόσχομαι οτι θα ειμαι στο χωριό  μας ,για το χωριό μας ,θα ειμαι για όλους τους συγχωριανούς ανεξάρτητα αν με στηριξαν ή όχι με τον ψηφο τους .Αυτο ειναι ενας ευγενής αγωνας της δημοκρατίας και οφείλουμε να σεβαστουμε την γνωμη του καθενός .

Σας καλώ 'όλους μαζί να συμπορευθούμε για το καλό και την ευημερία του ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ ΗΛΕΙΑΣ 

Με εκτιμηση η νεοεκλεγής πρόεδρος κοινότητας Νεοχωρίου Μυρτουντίων 

ΨΥΧΟΓΙΟΥ Ν.ΧΡΥΣΟΥΛΑ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ