ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕς ΕΚΛΟΓΕΣ : Διονύσιος Παναγόπουλος πολλά πολλά αμέτρητα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 


Ναι ειναι αλήθεια !!!!! πρώτη φορα υποψηφιος σε τοσο σημαντικες εκλογες .!!!!

Πρωτη φορα και καποιες εκατονταδες φιλοι

επελεξαν να με ψηφισουν για τις ιδέες μου στην ευημερια της Περιφέρειας και συγκεκριμενα της Ηλειας .

Με μια δυνατη φωνη απο το χωριό μας το Νεοχωρι Μυρτουντίων φωναξα ΠΑΡΩΝ όσο μπορουσα με ολη μου την δυναμη ..και για πρωτη φορα δεν ημουν ασχημη επιλογη αφου η προτιμηση των  860 ψηφοφορων της Ηλειας ήμουν εγω .!!!!

Στο χωριο μου το ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ τι να πω ...???/

230 ψηφοφοροι προτιμησαν εμενα να μου δωσουν χαρα με τον σταυρο προτίμησης ...

πολλα πολλά ευχαριστω σε ολους εσας που με στηριξατε και σε εσας που μου δωσατε την ευκαιρια να προπονηθω σε αυτον τον στίβο .

Συγχαρητηρια στον περιφερειάρχη μας Κο Νεκτάριο Φαρμάκη που σαρωσε και πάλι συγχαρητηρια σε ολους όσους εκλεχθηκαν καλη δύναμη και κουραγιο στοπ δύσκολο εργο τους .

Και πάλι σας ευχαριστώ 

Με βαθειά εκτίμηση 

Διονύσιος Θ Παναγόπουλος 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ