Ιωάννης Γ,Στριγάς : ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 




Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι ...βάση των τελευταίων ενημερώσεων από την πρόεδρο του συλλόγου Χρυσουλα Ψυχογιού η οποία εμμέσως πλην σαφώς και χωρίς να ξερω με ποια λογική γίνεται αυτό ....Χωρίς να έχω την παραμικρή ευθύνη των προσωπικών αντιπαραθέσεων και ότι άλλο συμπίπτει μεταξύ ορισμένων .

Χωρίς να έχω θέσει

θέμα επανασυμφιλίωσης στις επαγγελματικές διχόνοιες που δεν με απασχολούν στο κάτω κάτω ...

Βρέθηκα στο στόχαστρο κάποιων ..βρέθηκα σε ειρωνικά σχόλια ..

Ήμουν ο άνθρωπος που κανει ανω κάτω το χωριό με τις κουβέντες οι οποίες φέρνουν διχόνοια 

Με συμβουλέψαν, άλλοι σωστά και άλλοι ειρωνικά, να σταματήσω να ανακατεύομαι διότι εχω γίνει το κόκκινο πανί στο χωριό ....

Και όλα αυτά επειδή θέλω να ξαναλειτουργήσει ο σύλλογος ....

Με κάλεσε μια ομάδα ανθρώπων συγχωριανών μου έθεσαν το θέμα δέχτηκα να βρω κάποιες λύσεις σε ορισμένα προβλήματα με σύμμαχο την λογική και την όποια εμπειρία μου ....

Η κατάσταση όμως εχει παρεκτραπεί ....κάποιοι έχουν βάλει τα συμφέροντά τους πάνω από τον σύλλογο ...

Κάποιοι θεωρούν ότι μπήκα μπροστά γιατί εχω κάποιο σκοπό ..Ναι σκοπός μου είναι να λειτουργήσει ξανά ο εκπολιτιστικός σύλλογος 

Κάποιοι αναρωτιούνται {{τι δουλειά έχει στον σύλλογο του χωριού ο Αθηναίος !!!!}} 

Κάποιοι είπαν όμως και λέξεις που κρύβουν μεγάλες αλήθειες και οφείλω να τους ακούσω 

{{ΓΙΑΝΝΗ μένεις στην Αθήνα και δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα .ζήσε λίγο εδώ 10-15 ημέρες το πολύ και θα καταλάβεις }}

δέχθηκα τηλεφωνήματα δέχθηκα συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία αλλά και λέξεις που με γεμίζουν ερωτηματικά ειρωνείες και εκφοβισμούς  

και όλα αυτά γιατί ????? ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑ ...

Εντάξει  λοιπόν για να μην ανακατεύω το χωριό  και να αφήσω τον κόσμο στην ησυχία του .....

Θα αποχωρήσω απο επικεφαλής και συντονιστής και από οποία υπευθυνότητα εχω ως προς την εργασία επαναλειτουργίας του πολιτιστικού συλλόγου 

όποιος θέλει την βοήθειά μου θα την έχει  όπως είχα υποσχεθεί και  στην πρόεδρο  του συλλόγου Ψυχογιού Χρυσούλα   αν θα αναλάβει τα ηνία του συλλόγου εγώ θα είμαι διπλό της ...και θα την στηρίξω 

Αλώστε αυτό ήταν η επιθυμία μου να αναγεννηθεί ο σύλλογος ...και όχι να πάρω την θέση του Βασιλέως που ίσως κάποιοι πίστεψαν ότι θα τους την στερήσω .

Γι αυτό λοιπόν αναθεωρώ την  γνώμη μου να γίνει η γενική συνέλευση την Κυριακή των Βαίων 

Ας οριστεί όποια ημέρα θέλει ο κόσμος η όποιος τεθεί επικεφαλής να ορίσει ...και αν μπορώ θα παρευρίσκομαι από εδώ και στο εξής δεν θα δέχομαι  αιτήσεις υποψηφίων 

ας το κάνουν ικανότεροι .

Και τέλος ορκίζομαι ενώπιων Θεού και ανθρώπων ότι ουδέποτε ήθελα να διχάσω το χωριό και να υπερασπίσω το αντιπολιτευτικό και αντιεπαγγελματικό μένος που υπάρχει στο χωριό μας ....

Η δικιά μου απόφαση ήταν και είναι ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ....Αυτοί που είχαν τέτοια προβλήματα πρέπει να ρίξουν νερό στο κρασί τους .....

Και τέλος αυτοί που νόμιζαν οτι θα γινώ πιόνι τους και θα με χρησιμοποιήσουν για δικό τους συμφέρον {{ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΝΥΧΤΩΜΈΝΟΙ }} 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΙ ΣΑς ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΌΠΟΙΑ ΤΑΠΑΙΠΩΡΙΑ ...

Με εκτίμηση Γιαννης Στριγάς 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ