ΣΤΡΙΓΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ :ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ...παραιτούμε απο τον συντονισμό της γενικής συνέλευσης




Αγαπητοί συγχωριανοί ....

Εδώ και καιρό εχω δηλώσει ενδιαφέρον να είμαι ένας από όλους αυτούς που ενδιαφέρονται και αγωνιούν για την επαναλειτουργία του Πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου .

Αυτό ξεκίνησε από την

επίσκεψή μου στο χωριό μας του Ευαγγελισμού και ύστερα από υγιή συνομιλία με άτομα από το χωριό μας που εχω προαναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση  και μετά  από δική τους πρόσκληση και παράκληση  .

Διευκρινίζω δε ότι όποιος και να ζητούσε την εμπειρία μου και την βοήθειά μου θα αποδεχόμουν την πρόσκλησή του για τέτοιο θέμα .

Σαφώς και όπως ήταν αναμενόμενο παρεξηγήθηκε η κίνηση μου αυτή και δεν γνωρίζω τον λόγο αλλά ούτε και με αφορά δίνοντας μάλιστα αδιάφορο νόημα σε όποια ενόχληση ή απειλή είχα .

Σας υπενθυμίζω και σας ενημερώνω ότι ...

{{ΕΓΩ ΕΠΙΘΥΜΩ ,

ΘΕΛΩ

 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ 

ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ}} 

Σε ανακοίνωσή του ,μέλος της ομάδας με όρισε συντονιστή της γενικής συνέλευσης και να τηρήσουμε το καταστατικό του συλλόγου .αποδέχτηκα με μεγάλη χαρά αυτόν τον ορισμό αλλά ίσως κάποιοι παρεξήγησαν  λέγοντας ασάφειες και αφήνοντας υπονοούμενα και ειρωνείες για αυτό που   ορίστηκα 

Με άμεση ανακοίνωση και προς λύση της παρεξήγησης αποσύρθηκα από τον ορισμό του συντονιστή παραιτήθηκα τέτοιων δικαιωμάτων, αλλά.....

ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ συμμετοχή μου και δηλώνω ΠΑΡΩΝ στην προσπάθεια και την βοήθεια για την επαναλειτουργία του συλλόγου ..

και όπως και οι υπόλοιποι περιμένω και θα είμαι παρών στην γενική συνέλευση την ημερομηνία που έχουμε ορίσει ...και περιμένω όπως και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι την σχετική ανακοίνωση από την πρόεδρο του συλλόγου Κα Ψυχογιού Χρυσούλα 

Ευχαριστώ για την κατανόηση και σας παρακαλώ για όποια  εξήγηση θέλετε και διευκρίνηση είμαι στην διάθεσή σας .....

Μην διαστρεβλώνετε τα λόγια μου ...και μην απευθύνεστε σε ηλικιωμένα συγγενικά μου πρόσωπα στο χωριό δεν θα πάρετε απάντηση και δεν έχουν ιδέα για τις κινήσεις και τα λόγια μου ,_

Στριγάς Ιωάννης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ