Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Απέσυρε επίσημα χθες την υποψηφιότητά του ο Α. Σερέτης



Σερέτης: «Κατεβαίνω υποψήφιος δήμαρχος»
Αντώνης Σερέτης
«Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα για το «φτιασίδωμα»
της πολιτικής μου εικόνας»

Την υποψηφιότητά του να διεκδικήσει την Δημαρχία του νέου καλλικρατικού δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης απέσυρε χθες επίσημα ο δήμαρχος Βουπρασίας κ. Αντώνης Σερέτης.
Χθες ο κ. Σερέτης απέστειλε στον τοπικό Τύπο την επίσημη δήλωσή του, αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους έλαβε την συγκεκριμένη απόφαση.

«Η πρόσφατη μεταρρύθμιση στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης και η σύσταση του νέου καλλικρατικού δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης δημιούργησε νέα δεδομένα και άνοιξε νέους, για την ανάπτυξη και την ανάδειξη της τοπικής αυτοδιοίκησης, θεσμούς ενεργοποίησης του πολίτη με στόχο την άμεση και έμμεση συμμετοχή του στην λήψη των αποφάσεων. Τα νέα δεδομένα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την πολύπλευρη ανάπτυξη και την λειτουργία της Δημοκρατίας σε τοπικό επίπεδο, αναπόσπαστο στοιχείο της οποίας είναι ο ελεύθερος διάλογος των κοινωνικών δυνάμεων και η συμφωνία τους χωρίς την παρέμβαση ή την καθοδήγηση των κομματικών οργάνων.

Η απόφασή μου να είμαι επικεφαλής μιας ανεξάρτητης, ακηδεμόνευτης, υπερκομματικής κίνησης πολιτών σηματοδοτούσε την αφετηρία αυτής της διαφορετικής αντίληψης για την αυτοδιοίκηση και στόχευε στην δημιουργία μιας πολιτικής ‘πλατφόρμας’ που θα εγγυόταν την ισόρροπη λειτουργία της νέας πολυκεντρικής κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας. Πεποίθησή μου είναι  ότι η αντίληψη αυτή συμβαδίζει και με την γενικότερη πολιτική, που απαιτεί στις δύσκολες συγκυρίες το μέγιστο βαθμό συνεννόησης και συνεργασίας πέρα και πάνω από κομματικές εντάξεις, άγονες και σε πολλές περιπτώσεις τεχνητές αντιπαραθέσεις.

Ήμουν και είμαι σίγουρος ότι η κοινωνία των πολιτών βρίσκεται μπροστά στις εξελίξεις και είναι πολύ πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη στις επιλογές και στις στοχεύσεις της σε σχέση με τις επιλογές και τις στοχεύσεις συγκεκριμένων (λίγων) τοπικών παραγόντων που εκφράζουν ακραίες θέσεις, λασπολογούν και οδηγούν σε αδιέξοδο καταστάσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σερέτης και κατέληξε:

«Ακόμα, θεωρώ ότι δεν αξιολογήθηκε ορθά ο αυθορμητισμός της απόφασής μου και της πεποίθησής μου, που πηγάζει από την ειλικρίνεια των προθέσεών μου. Είναι προφανές και σε όλους γνωστό άλλωστε, ότι ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα για το ‘φτιασίδωμα’ της πολιτικής μου εικόνας ούτε για το επικοινωνιακό ‘ρετουσάρισμα’ των πολιτικών μου θέσεων και των πολιτικών μου πρωτοβουλιών. Αυτό ίσως στην πολιτική πραγματικότητα μιας προηγούμενης περιόδου να θεωρείται μειονέκτημα, στην πολιτική πραγματικότητα όμως της νέας εποχής που ήδη έχει ξεκινήσει είναι προτέρημα. Θα συνεχίσω λοιπόν να σκέπτομαι ελεύθερα και ειλικρινά κι ας ‘υστερώ’ σε επικοινωνιακό επίπεδο, το ζήτημα είναι να μην υστερώ σε πολιτικό και ηθικό.

Αναλύοντας λοιπόν την πολιτική πραγματικότητα όπως διαμορφώνεται πανελλαδικά, θεωρώ ότι η απόφασή μου ήταν προς την ορθή κατεύθυνση και εξέφραζε τις απαιτήσεις των καιρών. Δυστυχώς, όμως, το τελευταίο διάστημα με πολιτικά απαράδεκτο τρόπο επιχειρήθηκε ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης και η πόλωση του πολιτικού κλίματος με ‘βέλη’ που είχαν στόχο το πρόσωπό μου και όχι την ουσία των πολιτικών μου θέσεων και πράξεων. Υπήρχε ο κίνδυνος λοιπόν να αναλωθεί η πολιτική συζήτηση σε θέματα ή γεγονότα του πρόσφατου παρελθόντος, γεγονός που θα αδικούσε την συνολική προσπάθειά μου. Εξάλλου, την ενασχόλησή μου με την πολιτική δεν την αντιλαμβάνομαι ως μία άγονη πολιτική αντιπαράθεση και την εκλογική διαδικασία δεν την αντιμετωπίζω ως ευκαιρία για το ξεκαθάρισμα των ‘προσωπικών λογαριασμών’ ή για την καταμέτρηση της προσωπικής μου πολιτικής επιρροής.

Για τους λόγους αυτούς, δηλώνω ότι αποσύρω την υποψηφιότητά μου, ευχαριστώντας παράλληλα όλους όσους με παρότρυναν και με στήριξαν, με τους οποίους θα συνεχίζω να μοιράζομαι τις ίδιες αγωνίες για το μέλλον του τόπου».

protinews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...